Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Montaż przekładni kierowniczej ze wspomaganiem Servotronic w A4 B8 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jeszcze jedna prośba ,audi posiada nast. wartości :

Labels : 8K0 907 063.clb

Part No SW : 8K0 907 063 M , HW :8K0 907 063 M

Czy przyjmnie kodowanie MCE ?

Opublikowano

Sprawdz czy ci przyjmie :)

Opublikowano

Takie pytanie techniczne. Zakupiłem sobię maglownicę i jade na warsztat założyć. Ale musiał bym potem jechać z 200km bez podłączenia elektroniki. Czy to może uszkodzić maglownicę?

Opublikowano

Nic sie nie stanie :) układ bedzie chodził bez servotronika

Opublikowano

W wersji s-line inna jest maglownica czy kolumna kierownicza?

Opublikowano

W wersji s-line inna jest maglownica czy kolumna kierownicza?

Jest to samo :) nawet RSY maja ten sam servotronik co zwyklaki

jedynie kolumna moze byc inna wraz ze sterownikiem dynamicznego układu kierowniczego

---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/271003-odblokowanie-audi-drive-select/page-24?p=4401326#entry4401326

Opublikowano

Kupiłem maglownice z drążkami kierowniczymi ale nie wiem w jakim stanie one są , oczywiście mogę przełożyć drążki swoje z mojej maglownicy bez servo? ale zrobić to przed montażem magla nowego tak?

Opublikowano

Czy można gdzieś zmienić czułość servotronika? Żeby np. tylko powyżej 100 km/h osłabiał wspomaganie?

Opublikowano

Drążki przełożone moje, wiec sam sobie odpowiadam na pytanie ,da się tylko trzeba gumy i opaski kupić w aso.

Servotronic zaprogramowany , wszystko działa ,różnica powalająca.

Dzięki za manual ;)

Opublikowano (edytowane)

WITAM

Mam jedno pytanie, czy ktoś ma schemat jak podłączyć poszczególe kable dochodzące do czujnika regulującego ciśnienie w maglownicy (kable są oznaczone na wtyczce 1 i 2) z pinami w module MCE (pin 1 i 12), dokładnie chodzi mi, który kabel z jakimi piniem ma być podłączony czy wyjśie we wtyczce przy magolwnicy oznaczone 1 ma byś połączone z pinem 1 w modele, a wyście 2 z poinem 12 czy odwrotnie ?

Edytowane przez swierzak40
Opublikowano

WITAM

Mam jedno pytanie, czy ktoś ma schemat jak podłączyć poszczególe kable dochodzące do czujnika regulującego ciśnienie w maglownicy (kable są oznaczone na wtyczce 1 i 2) z pinami w module MCE (pin 1 i 12), dokładnie chodzi mi, który kabel z jakimi piniem ma być podłączony czy wyjśie we wtyczce przy magolwnicy oznaczone 1 ma byś połączone z pinem 1 w modele, a wyście 2 z poinem 12 czy odwrotnie ?

W pierwszym poście jest opis :)

CHEMAT PODŁACZENIA :

Wtyka 2 PIN (zawór w maglownicy)

- PIN 1 do T17l PIN 1

- PIN 2 do T17l PIN 12

* T17l to czarna wtyka D w MODULE CENTRALNEJ ELEKTRYKI 09 .

mce88881.png

Opublikowano

Witam

Właśnie zmieniłem przekładkię kierowniczą na servotronic, wspomaganie działa super ale mam inny proglem, teraz zpaliło się kilka błędów, których nie mogę skasować:

1. ECU:

004698 - U111300 - FUNCTION LIMITATION DEU TO RECEIVED MALFUNCTION VALUE

- ACTIVE / STATIC

- MALFUNCTION HAS NOT OCCURRED IN CURRENT OPERATING CYCLE

- MALFUNCTION IN CURRENT OR LAST DRIVING CYCLE DETECTED

- MALFUNCTION OCCURRED SINCE ERASING DTC MEMORY

2. ECU:

004699 - U111300 - FUNCTION LIMITATION DEU TO RECEIVED MALFUNCTION VALUE

- ACTIVE / STATIC

- MALFUNCTION HAS NOT OCCURRED IN CURRENT OPERATING CYCLE

- MALFUNCTION IN CURRENT OR LAST DRIVING CYCLE DETECTED

- MALFUNCTION OCCURRED SINCE ERASING DTC MEMORY

3. ABS:

00778 STEERING ANGLE SENSOR (G85)

4. MCE:

00466 CONTROL MODULE FOR STEERING COLUMN ELECTRONICS (J527)

5. STEERING WHEEL:

00778 STEERING ANGLE SENSOR (G85)

Pali mi się jescze kontrolka od ESP.

Proszę o pomoc, jak mam wyeliminować te błęy.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czujnik kata skretu do sprawdzenia w kolumnie kierowniczej 16

Opublikowano

Czujnik kata skretu do sprawdzenia w kolumnie kierowniczej 16

Witam

Dziękuję za odpowiedz, ale co znaczy do sprawdzenia ?

A może ten czujnik trzeba jakoś zaadoptować ?

Co trzeba teraz zrobić ?

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)


Witam

Dalej mam ten sam problem, nikt nie wie co się dzieje cały czas wywala te same błędy i nie można ich skasować a teraz jeszcze doszedł błąd 03207 moduł przełączników charisma - co to jest ? Też nie można go skasować ?

Fachowcy próbowali mi od nowa zaadoptować czujnik kąta skrętu ale się nie daje. Jak myślicie czy podczas wymiany maglownicy coś się uszkodziło albo zostało źle zamontowane ?

Bardzo proszę o pomoc jak ktoś ma jakiś pomysł.

Pozdrawiam

Edytowane przez swierzak40
Opublikowano

Charisma to moduł przełączniów od ADS, jeżeli nie montowałeś go a masz zakodowane ADS to ten błąd będzie stale. Możesz nim się nie przejmować. Co oznacza że czujnik kąta skrętu nie daje się zaadaptować? Nie przechodzi pełnej adaptacji czy w ogóle nie można jej zacząć ? Ostatnio coś w Leonie robiłem i po odpięciu baterii wywaliło błąd czujnika, ale zaadaptował się sam w trakcie jazdy. Zdjemowali kierownicę przy zakładaniu magla?

Opublikowano

ja nie wiem.................. przeciez to tylko 2 PINY i jedno kodowanie w MCE 09


ty to robiłes ? czy jaki fachman ?

daj porzadny scan i załóż osobny temat w DZIALE DIAGNOSTYKA B8 .

Opublikowano

Charisma to moduł przełączniów od ADS, jeżeli nie montowałeś go a masz zakodowane ADS to ten błąd będzie stale. Możesz nim się nie przejmować. Co oznacza że czujnik kąta skrętu nie daje się zaadaptować? Nie przechodzi pełnej adaptacji czy w ogóle nie można jej zacząć ? Ostatnio coś w Leonie robiłem i po odpięciu baterii wywaliło błąd czujnika, ale zaadaptował się sam w trakcie jazdy. Zdjemowali kierownicę przy zakładaniu magla?

Dziękuję z odpowiedz,

Kierownicy nie ściągali, zdemontowali magiel i założyli druki z servotroniciem, wymienili jeszcze lewy dolny sworzeń od tamtej pory pojawiły się te błędy:

1. ECU:

004698 - U111300 - FUNCTION LIMITATION DEU TO RECEIVED MALFUNCTION VALUE

- ACTIVE / STATIC

- MALFUNCTION HAS NOT OCCURRED IN CURRENT OPERATING CYCLE

- MALFUNCTION IN CURRENT OR LAST DRIVING CYCLE DETECTED

- MALFUNCTION OCCURRED SINCE ERASING DTC MEMORY

2. ECU:

004699 - U111300 - FUNCTION LIMITATION DEU TO RECEIVED MALFUNCTION VALUE

- ACTIVE / STATIC

- MALFUNCTION HAS NOT OCCURRED IN CURRENT OPERATING CYCLE

- MALFUNCTION IN CURRENT OR LAST DRIVING CYCLE DETECTED

- MALFUNCTION OCCURRED SINCE ERASING DTC MEMORY

3. ABS:

00778 STEERING ANGLE SENSOR (G85)

4. MCE:

00466 CONTROL MODULE FOR STEERING COLUMN ELECTRONICS (J527)

5. STEERING WHEEL:

00778 STEERING ANGLE SENSOR (G85)

Jeden z fachowców mówi, żebym wymienił czujnik kąta skrętu, ale czy to coś pomoże, myślę że nie jest on uszkodzony tylko jest jakiś błąd w kodowaniu.

Ten czujnik pokazuje na VCDS, że jest zablokowany ale mechanicy sprawdzali, że w trakcie kręceni kont się zmienia a jak kierownica jest na wprost to pokazuje 0,0" czyli prawidłowo. Sprawdził on również cały czas jest rozpoznawany kąt 819" i dlatego twierdzi że jest uszkodzony. Widziałem że jak VCDSem łączył się, z czujnikiem kąta skrętu to pisało, że jest zablokowany. Powiedział mi również żebym spróbował pojechać do serwisu Audi zrobić SVM, może to coś pomoże ?

Co radzicie teraz zrobić ?

A jak mam się pozbyć tego błędu 03207 - moduł przełączników charisma ?

Opublikowano (edytowane)

Obstawiam że coś im się przypadkiem innego wykodowało. Wróć do nich z tematem że są błędy. Twoje MCE na pewno obsługuje magla z servo?

Co do charismy, powiedz czy masz w menu opcję wybierania trybu jazdy KOMFORT, AUTO, DYNAMIC? Jeśli masz i dalej chcesz mieć to musisz dołożyć przycisk wyboru tych opcji inaczej błąd zostanie.

Edytowane przez edraven

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...