Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o sprawdzenie logów 1.8 t APU z LPG


Maciej 6001

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Jakie logi zrobić dla 1.8t APU ,pytam ponieważ jestem troszkę zielony w tym temacie a logi będzie robil mi kolega z forum .

Robić wszystkie statyczne i dynamiczne czy tylko wybrane grupy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob 002+033 020+118 003+115 po kasowaniu bledow.

---------- Post dopisany at 01:20 ---------- Poprzedni post napisany at 01:19 ----------

Dynamicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sa logi :wink:

na benzynie:

Log (0 - 002,033)

Log (1 - 003,115)

Log (2 - 020,118)

i na gazie:

Log (0 - 002,033)

Log (1 - 003,115)

Log (2 - 020,118)

no to Macieju, pros o analize logow :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma jakiś program na ok 180 km, tylko ktoś za bardzo zaszalał z zapłonem i mocno cofa, pierwsze co zrób to zobacz co się dzieje z czujnikiem temp. w dolocie (koło przepustnicy w kolektorze) bo pokazuje głupoty pewnie do wymiany, potem jeszcze raz logi, świece wymieniane? jak doprowadzisz to do ładu i zrobisz kolejne logi można coś mysleć dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

Logi zrobione ,świece wymienialem w kwietniu na takie jak powinny być do tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajmij sie czujnikiem temp w dolocie bo on jest sprawca takiej korekty zapłonu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ,jutro dzwonie o nowy czujnik do serwisu ,zobaczymy co bedzie dalej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mamy logi po wymianie czujnika ( nowy bosch )

benzyna :

Log (0 - 002,033)

Log (1 - 020,118)

Log (2 - 003,115)

gaz :

Log (0 - 002,033)

Log (1 - 020,118)

Log (2 - 003,115)

co Wy na to Panowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik juz działa, a reszta jak pisałem ktos zaszalał z zapłonem w tym sofcie, na benzynie sporo cofa, na lpg lepiej ale tez cofa troche pod koniec. Poprawka nie konieczna jak jeżdzisz na lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

auto jeżdzi na lpg przez caly czas, chyba że się skonczy. Ja myslalem że ona ma 150 KM i plany byly na k03s od Dev-a i jakiś program do tego , a tu lipa.

Łukasz a powiedz mi cala reszta jest dobrze po tych logach co widzisz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reszta ok, a czemu lipa? turbine możesz wrzucic jak chcesz potem poprawic program i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz w logu kanał 115 w lewej kolumnie tyle ile chce ecu w prawej tyle ile osiąga turbina, 1900 mbar to 0,9 bar czyli ok 0,9 w peaku i potem spada do ok 0,6 przy końcu obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...