Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy + ubytek oliwy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
człowieku rozumiesz co ja pisze... ?? do turbo olej trafia pod cisnieniem ta sama pompa olejową. olej z pompy trafia do filtra oleju przechodzi przez filtr i trafia cały czas pod cisnieniem do silnika i do przewodu zasilającego turbinę pod tym samym ciśnieniem. nie ma różnicy- w silniku jest większe a turbo ma mniejsze czy na odwrót jest to samo cisnienie rozumiesz... róznica cisnienia jest w górnej czesci silnika czyli w głowicy. ale w turbo nie bo olej dostarczany jest z początkowym cisnieniem z dołu. nie wiem jak ci to wytłumaczyc prosciej...kazdy mechanik zna podstawową zasade działania układu samarowania. a jak tak ci zalezy to rób sobie jakies przejsciówki/adaptery aby sie podpiac pod przewód manometremo. nie ma czegos takiego jak pomiar cisnienia oleju trafiajacego do turbosprężarki. albo cisnienie jest prawidłowe,zbyt małe albo go nie ma w cale wogóle. mozesz tylko sprawdzic drożnosc przewodu zasilajacego czy nie jest przypchany itp...

nie mam zamiaru się z tobą sprzeczać :facepalm:

po prostu chcę być pewien i sobie sprawdzę bo mam na to czas

manometr i przejściówki mam już przygotowany a teraz czekam na turbinę i do dzieła

ps. wiem jak jest smarowany silnik jak i turbo z tym że jak pompa nawali to silnik ma zabezpieczenie w postaci czujnika ciśnienia który da info. a jak do turbo nie dotrze odpowiednia ilość oliwy to po prostu ukręci ośkę

pozdrawiam

Opublikowano

Spoko luzik dziub sobie.dla mnie to bez sensu dlatego chcialem ci uswiadomic ze to bedzie masa energi psu w dupe.nasprawdzasz sie nakombinujesz i stwierdzisz ze jest ok...

To wiadome ze jak pompa straci naped to cisnienia olejvnie ma nigdzie-dlatego po napramie zabieraka jest obserwacja pacjenta.... To powodzonka. Przy 2000rpm -2,0bar

Opublikowano

ic wypłukane teraz czekam na nowe turbo pissze nowe bo z mojego zostaje tylko muszla po stronie zimnej reszta będzie nowa niestety koszt naprawy wzrósł do 1280zł

Opublikowano

Ciekawe jak to bedzie funkcjonowac czy turbo bedzie ciche...

Opublikowano

złożyłem wszystko do "kupy" i mam mały problem natomiast cieknie przy króćcu przewodu doprowadzającego olej do turbo

- czy powinna być tam jakaś podkładka bądź uszczelka czy tylko na stożek

Opublikowano

Sprawdz czy jest dokrecona ta mufa do turbiny-tam powinna byc podkładka z tego co kojarze. Czesto tez peknieciu ulega przewod ten metalowy pod nakretka. Tak jak widziales tą mufke mozna dokrecic kluczem 17mm lub wewnetrznie torksem wielokatnym 10.

Opublikowano

rurka odkształciła się podczas wymiany turbo wystarczyło ruszając rurką dokręcać i uszczelniło

Opublikowano

No i pieknie.testuj... I co mierzyłeś cisnienie olełum?

Opublikowano

a dałem sobie spokój z tym :wink: co do turbawki to jeszcze późno wstaje trzeba będzie wyregulować

jeśli chodzi o filtr dpf to poziom jego zapchania jest w "%" czy w "g" ?

Opublikowano

W %

Opublikowano

przegońiłem go ponad 20 min na 4 biegu tak 2.5 obr./min i w 075 pokazywał 1,7% bodajże na 2 pozycji

---------- Post dopisany 22-05-2014 at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 23:05 ----------

dpf2.jpg

czy ta pozycja informuje o zapełnieniu filtra dpf?

Opublikowano

1-temp.przed turbo

2-temp.przed dpf

3- napelnienie dpf

4-temp.za dpf..

Dobrze jest .

W 073 chyba okienko 2-kiedy sie wypalał.

Opublikowano

szukam teraz nieszczelności gdyż późno wstaje turbo

Opublikowano

To nie wina nieszczelnosci...pewnie jest nie tak ustawiona grucha....

A synchro rozrzadu jak masz?

Opublikowano

czekam na wolny warsztat i bedzie mechanik działał

ja znalazłem dwie nieszczelności na na złączce węza do klapy gaszącej brakuje ok 3cm uszczelki i przedmuch na złączce kolektora z chłodnicą spalin mam uszczelki dziś będę działał

Opublikowano

Ten pierscien uszczelniajacy przewod doladowania na zlaczu klapy gaszacej...? I tu jest twoja przyczyna uszkodzenia turbo...poszlo w gar i wyzucilo do wydechu turbo napedzone wiec nawet gumka potrafi szkód narobic.

Opublikowano

Sorki ze spytam w temacie, ale jak sprawdzacie szczelność? Na wyzszych obrotach? I po koleji kazda rure jechac? Moze vagiem grupa 11 statyczne i turbo bedzie ladowac na maxa i wtedy oblukac weze?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na tych szybko złączkach wystarczy optycznie :-) strasznie nie udane rozwiązanie.

Opublikowano
Ten pierscien uszczelniajacy przewod doladowania na zlaczu klapy gaszacej...? I tu jest twoja przyczyna uszkodzenia turbo...poszlo w gar i wyzucilo do wydechu turbo napedzone wiec nawet gumka potrafi szkód narobic.

mogło się przyczynić

diagnoza była "nagłe zatrzymanie"

---------- Post dopisany 26-05-2014 at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 11:14 ----------

turbo słychać jak wstaje od niskich obrotów ok 1800 ale przy 2100 do 2800 nic się nie dzieje i nagle kopniak w tyłek i idzie jak wściekłe czasami przy 2500-2600 już załapie

Opublikowano

Przepływka......?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...