Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwnie zachowujące się obroty silnika


grzes791

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich.

Jak w temacie mam taki problem na wolnych obrotach silnik trzyma równo obroty nie ma żadnego falowania ale gdy jadę sobie np 100 to obroty co chwile mniej więcej co 2 może 3 sekundy wskakują na wyższe i spadają . Drugi problem mam taki startu do powiedzmy 2,500tys obr ciągnie dobrze ładnie się zbiera a potem zamułka czasami zamułka już trwa do końca a czasami po 3,500tys obr zanika i autko ciągnie elegancko. Z góry bardzo dziękuję za jakieś podpowiedzi pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich.

Jak w temacie mam taki problem na wolnych obrotach silnik trzyma równo obroty nie ma żadnego falowania ale gdy jadę sobie np 100 to obroty co chwile mniej więcej co 2 może 3 sekundy wskakują na wyższe i spadają . Drugi problem mam taki startu do powiedzmy 2,500tys obr ciągnie dobrze ładnie się zbiera a potem zamułka czasami zamułka już trwa do końca a czasami po 3,500tys obr zanika i autko ciągnie elegancko. Z góry bardzo dziękuję za jakieś podpowiedzi pozdrawiam

To z tym falowaniem obrotów to może być skrzynia biegów. Znajomy miał identyczne objawy i był to początek padającej skrzyni multitronic. Nie mówię że tak jest w Twoim przypadku ale sprawdź auto pod tym kontem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź błędy oraz zrób logi. Będzie łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Podepnę się do tematu. Falują wolne obroty... Przepustnica wyczyszczona i dalej to samo. Poprawia się a nawet naprawia bo objawy ustępują po ściśnięciu dolnego wężyka dochodzącego do kolektora dolotowego. Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być, tzn co zrobić aby było dobrze bez ściskania węża (dziwnie brzmi :decayed: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolektora dochodzą w moim silniku (BFB) dwa. Ten wchodzący niżej w kolektor idzie w dół do trójnika który łączy się jedną stroną z dołem silnika a druga leci do góry do tej rurki sztywnej z tego co wyczytałem niby odmy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że problemem jest śruba odpowietrzająca "Bleeder valve".

Zerknij na ten wątek: Problem z wolnymi obrotami w 1.8T AWT [solved]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik przedstawia dokładnie to samo co dzieje się u mnie !!! Tylko musze się zalogować na forum passata bo foty nie wchodzą dla "gości"... Dzięki kolego, jak wymienię toto to napiszę co i jak...

Byłem w ASO, bo tam mają od ręki takie gadżety, zapłaciłem 45 zł i po zmaganiach 15 minutowych mogę już startować w zawodach najrówniej pracującego silnika na biegu jałowym :banan: . Dzięki :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...