ganjaq Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Mam takie pytanie, czy zegary (tu przykład) będą pasowały do auta z manualną skrzynią czy tam wsad jest inny i nie da się tego poskładać?
Gość cwiara Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Podejdzie. Kwestia przekodowania na manual.
Golem1 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Dokładnie jak pisze cwiara, zmieniasz tylko kodowanie z automatu na manual i bedzie OK.
ganjaq Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 W jaki sposób? Normalnie vagiem czy vag-tacho czy czymś takim. Interesuje mnie jak wygląda taka procedura wymiany licznika a nigdzie nie mogę znaleźć opisu. Głównie chodziło mi o fis, mój nie pokazywał zupełnie nic a ten ze zdjęcia powyżej jest igła i kosztował jedyne 120 pln. Zaznaczam z tego miejsca że cena igieł waha się różnie ale od 200 pln w górę. Teraz zastanawiam się czy się cieszyć z zakupu czy jeszcze nie i co muszę zrobić żeby to zagrało. Kodowanie licznika vag-com 3.11-2 zmiana mil i galonów na km i l ale jak się sprawa ma ze zmianą kodowania z automatu na manual? Jak się sprawa ma z immo? Czy wystarczy mi pin ze starego czy muszę mieć pin z nowego i co z tymi pinami zrobić bo podobno można odczytać pin zwykłym kkl po rs232 co zaraz sprawdzę ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ---------- Potwierdzam, ugryzłem temat i teraz otwarcie: Da się bez problemu (akurat w moim przypadku) wyjąć pin z eepromu za pomocą najzwyklejszego kabla z dwoma liniami k na rs232
Gość cwiara Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Na ross tech viki masz opisaną procedure wymiany licznika w b5. Temat odbiega od pytania w watku wiec zamykam ---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster)
Rekomendowane odpowiedzi