Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[a4 b5] a4 1.9 tdi 115 kuni


luciferion

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

trochę ludziki z forum pomogli mi szukać auta no to postanowiłem wrzucić ze swojej strony co upolowałem...

Ok aktualizuje wątek. Autko wróciło od mechanika i już wszystko wiem:) Powiedział, że autko jest spoko i silnik w bardzo dobrym stanie. Jeszcze długo nim pojeżdżę. I am happy now;)


Z wyposażenia:
--- ASR
--- ABS
--- Centralny zamek sterowany pilotem
--- Klimka
--- Komputer niestety pól fis, możliwe , że będe to zmieniał w przyszłości
--- Immobilizer, 2x el szyby i lusterka
--- Airbag
--- BOSE
--- Grzane d*py i kubełkowe fotele

--- Grzane lusterka
--- Tempomat

34jf339.jpg

2m3l79f.jpg

11r7v3a.jpg

fwsqar.jpg

23uwg8z.jpg


Pierwszy serwis

sam good shit:
2nbd4sk.jpg

wymienione: filtr paliwa mann, powietrze mann, zestaw rozrządu pasek conti tłumik drgań napinacze ntn/ina, pompa wody skf, filtr kabinowy wyngiel mann, oliwka motul specific, filtr oleju MANN, pasek alternatora i klimy gates, napinacz paska klimatyzacji i paska osprzętu skf, wymiana uszczelek, komplet hamulcy
do tego: naprawa licznika oraz wymiana modułu air bag, sprawdzenie czy wszystkie poduchy są - są :)

Edytowane przez luciferion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze to wygląda (na fotach :decayed:), usuń literki i cyferki z tylnej klapy, dupcia będzie szersza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Podpatrzę jak to u innych wygląda bez cyferek i numerków:) Na razie nic nie kombinuje, zobaczymy co mechanik mi opowie o tym aucie. Jo, na żywo też dobrze wygląda (oprócz przodu, ale stwierdziłem, że 14 letnie auto miało prawo mieć jakąś małą stłuczkę), dlatego wziąłem, ale teraz nie wiem czy dobrze zrobiłem... ;) Dzięki za słowa otuchy, liczę, że będzie wszystko OK z tym samochodem i pełnoprawnie dołącze do klubu audi:))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki zakupu.Czarnula prawie jak moja.Nalotem na gumach się nie martw,to nic niezwykłego.

Ps.możesz coś sprawdzić bo masz jak ja 1/2 fis.U mnie jednokrotne wciśnięcie lewego bolca na liczniku pokazuje ilość km do serwisu.Dwu krotne szybkie wciśnięcie testuje ikonki graficzne.Jakoś na forum się na to nie natknąłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki zakupu

Dzięki. Dzięki też za słowa otuchy, powiem szczerze, że zacząłem się martwić jak wytraciłem całe paliwo i jeszcze próbowałem odpalić, a do tego wskaźniki, które pokazują niepoprawne wartości (na pewno ten od paliwa,a czy reszta, to nie wiem), świecący się airbag (no i przód robiony) i jeszcze ten nalot, normalnie prawie w nocy nie mogłem zasnąć...

Ps.możesz coś sprawdzić bo masz jak ja 1/2 fis.U mnie jednokrotne wciśnięcie lewego bolca na liczniku pokazuje ilość km do serwisu.Dwu krotne szybkie wciśnięcie testuje ikonki graficzne.Jakoś na forum się na to nie natknąłem.

Rozumiem, że tutaj chodzi o to, że miałem sprawdzić czy też tak mam? To jo, mam tak, że jedno wciśnięcie pokazuje ile do serwisu, a dwa razy przeprowadza kontrolę działania i po kolei wyświetla ikonki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,o to chodziło.Dzięki.

Zaczniesz forum czytać to pewnie więcej baboli znajdziesz ;-).Auto ma już swój wiek.Nic tylko doprowadzić do ładu i się cieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka od airbaga to czesty przypadek :) sprawdz wtyczke pod siedzeniem :) albo vagiem usun bledy . Mi pomoglo samo usuniecie bledow ale co jakis czas wraca blad czyli bedzie trzeba przeczyscic wtyczke pod siedzieniem i polac jakims kontaktem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, czytałem na forum o tym, ale nie mam kabla, aby to sprawdzić :( Poza tym połączyłem fakty, że robiony był przód i świeci się airbag, więc oby to nie było coś gorszego, ale auto wziąłem i tak, właśnie dlatego, że czytałem na forum, że to częsty przypadek i łatwy do naprawienia... Zaryzykowałem. Okaże się czy dobrze.

Zaczniesz forum czytać to pewnie więcej baboli znajdziesz ;-).Auto ma już swój wiek.Nic tylko doprowadzić do ładu i się cieszyć.

Tak wiem, dlatego wiele mankamentów odpuściłem i tylko powiedziałem sprzedawcy co widzę i schodziłęm po trochu z ceny:) Z 14 letnim autem mogło dziać się wiele... Byle niezawiele;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie autko fajnie sie prezentuje-,oby tylko nie bylo niespodzianek u mechanika :wink:Co do nalotu- to poprostu ktoś do sprzedaży go przepolerował...zapewne maskując co nieco...:wink: a co do miejsca z tyłu to wg. mnie niestety za dobrze nie jest -, u Ciebie widać ktoś miał nawet problemy z wsiadaniem i wysiadaniem i zrobił maskownicy glośnika male kuku-zapewne buciorem ...P.S- nie masz esp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wnikliwą*analizę. Jasne, że mogło by być lepiej z tyłu, ale po opowieściach na forum myślałem, że będzie gorzej. Kiedyś jak się*dorobię, to może kupię większą wersję audi;)

P.S- nie masz esp

No właśnie, to było dla mnie podejrzane, w komisie nie uwierzyłem, ale kumpel, który ma audiczkę stwierdził, że mam ESP (nie wiem po czym), więc uznałem , że jak tak mówi, to tak musi być;) aczkolwiek nigdzie nie znalazłem wyłącznika do esp... Teraz wiem, że niestety nie mam (zmienione w opisie). Dzięki za uświadomienie;)

---------- Post dopisany 20-05-2014 at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2014 at 16:53 ----------

OK. Jestem po mechaniku.

Cała prawa strona na zewnątrz była robiona, w środku jest ok. Na drzwiach od strony pasażera pokazuje nawet do 600 um :/ Cała reszta samochodu 90-110 um. To chyba nie ma się czym martwić, jo?

Wskażniki od temperatury płynu chłodzącego, woltomierz oraz wskaźnik paliwa pokazują błędne wartości... Co to oznacza? Czy mam się martwić, czy się tym nie przejmować? Mechanik powiedział, że trzeba będzie albo coś tam wymienić albo po prostu ręcznie ustawić odpowiednio i przez pół roku będzie dobrze;)

Co o tym myślicie?

Aaaa i jeszcze wymiana oleju, jak wiecie nie wiadomo jaki tam olej był*lany, to jak zapytałem czy robić płukanke i dopiero zalać 5w40, to powiedział, że niewarto i od razu lać 5w40 i najwyżej wymienić za 8tyś km i później co 10tysi, tak jest OK?

No i airbag (świeci się kontrolka), prawdopodobnie do wymiany będzie sterownik czy jakoś*tak;)

Silnik w bardzo dobrym stanie, pare rzeczy do wymiany, ale to norma z takim przebiegiem (jak mówił), lekkie wycieki, to powiedział, że pierdólka. Pompo wtryski w idealnym stanie (odczytał to z komputera jakoś;)). Zrobiliśmy jazdę, aby zebrać logi i wszystko było OK.

Teraz co o tym myślicie. Proszę o sugestie, opinie, czy warto dalej pchać się w to auto (wstępnie umówiłem się na poniedziałek na wymiane wszystkie, a jeszcze częsci trzeba zamówić) czy lepiej sprzedać;) A może lepiej zrobić to wszystko, bo to pierdoły są i cieszyć się nowym nabytkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś auto używane 14 letnie i od tego warto zacząć. Wskazania na zegarach to przypadłość audic z tych lat, uwalony procek, naprawa ok 3-4 stówy jeśli to to. Kontrolka airbag to może być typowa usterka obluzowanej wtyczki, więc trzeba sprawdzić połączenia. Co do szpachli na drzwiach no to sorry, widziały gały co brały, ale jeśli ne ma innych miejsc na konstrukcji auta które mają szpachle to można to olać. Roboty moim zdaniem na 1500 pln. Chyba nie tak dużo? Ważne że silnik spoko bo koszty tam rosną lawinowo.

Nie wiem skąd u Ciebie taki pesymizm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki edraven. Na początku był optymizm;) Pesymizm wziął się po rozmowie z kumplem, który podobno zna się na audicach. Powiedział wprost, że on by sprzedał, bo za dużo takich niewiadomych i z tego co zrozumiałem, to najbardziej przeszkadzała mu ta kontrolka airbag i przestawione liczniki... Z kontrolką airbag sprawdzałem u mechanika i powiedział, że sterownik do wymiany, ale nie wiem czemu nie sprawdził pod siedzeniem kostek;)

Jo, szpachlą na początku się tak bardzo nie przejąłem, zacząłem się przejmować dopiero po tym jak stwierdziłem (a właściwie kumpel stwierdził), że ten airbag to może być coś poważnego. Wiesz, to moje pierwsze samodzielnie kupione auto, więc widziały gały co brały to nie do końca prawda, ale teraz mam nauczkę, że mimo wszystko zawsze lepiej zabrać mechanika ze sobą, albo chociaż miernik;)

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzić czy poducha,wogoke jest. Szpachlą sisw nie łam bo to nie nowe auto, ba nawet nie,kilku letnie. Coś tam w każdym uzywanym aucie będzie nje tak. Pojeździj te pół roku czy ile daj,mu szansę. Jedź na.geometrie zobacz czy jest proste. Jak tak to zrób to co Cię stresuje i ciesz się ladnym A4. Pamietaj to auto używane i ma juz 14lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marcin. Tak postanowiłem. Naprawię*poduchę w innym wątku koledzy z forum mówią, że w tych audi to normalka, że wskaźniki źle pokazują i trzeba wymienić coś*tam koszt 200-300zl. Mechanik jak będzie wymieniał "zestaw startowy", to zanurkuje i obejrzy czy są wszystkie poduszki. Naprawię tego airbaga i w sumie przecież do niczego innego nie można się przyczepić w tym aucie:) Byłem na stacji diagnostycznej i wszystko było w porządku - nawet jednej uwagi. Mechanik też*powiedział, że wg. niego auto jest spoko i że nie powinien się martwić i szukać problemów;)

Znowu spie spokojnie a życie powoli wraca do normy hyhy.

Dzięki za słowa otuchy, tak naprawdę to właśnie tego potrzebowałem, bo w głebi serca wcale nie chciałem pozbywać się tego auta;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidlowo, nie panikuj tylko zrob co trzeba i jezdzij autkiem:-) pamietaj ze to tylko kupa blachy i wszystko da sie ogarnac, naprawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do licznika widziałem ze chcesz założyć pełny fis

Powiem Ci tak , pytałeś czy vdo podejdzie? Tak podejdzie, najgorsze i najdroższe będzie jeśli się okaże ze masz immobilajzer 3 generacji ( druga polowa 2000 r) to potrzebny Ci będzie pin obecnego licznika , z jagera byle kablem za parę zloty tego się nie da zrobić , jak znajdziesz magika od immo to on za cala operacje z zamocowaniem kluczy na nowym liczniku weźmie ok 200 zł, ale jak się okaże ze masz auto z pczatku 2000 r to masz immo 2 i wtedy powinno to kosztować 100 zł albo piwo dobre u kolegi z forum z kablem

Naprawa obecnego licznika to ok 3-4 stówy a poprawa krotkotrwala , przechodziłem przez to wiem co mowie

Szukaj licznika na allegro vdo , maja się zaczynać nr 8D0 920 93.. Ostania cyfra i litera różne

Szukaj z nieuszkodzonym wyświetlaczem , będzie ciężko, na ok 300 zł trzeba liczyć, typ ze szczecina sprzedaje po 500 juz w wymienionym wyświetlaczem , manetka do tego z 50 zł i to juz koniec kosztów , kilka kabelków trzeba będzie pociągnąć i fis gotowy

W dziale warsztat jest cały tutorial zmiany 1/2 na Full mojego kolegi, jakbys kiedyś był w szczecinie to byśmy ogarnęło temat

Zmiana na fis z 1/2 w polifcie jest dziecinnie prosta , bo np voltomierz i temp oleju działa od razu bez podłączania czegokolwiek, taki urok audi ze wszystko pod to jest gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Kurcze, a już byłem gotowy naprawiać licznik, nawet znalazłem kogość blisko mnie (Pruszcz Gdański). Ale skoro to bez sensu, to odpuszczam naprawę i skupię się na wymianie.

VDO wydaje mi się, że gdzieś na forum wyczytałem, że kształtem różni się coś tam i trzeba wycinać gdzieś*tam;) Stąd wynikły moje wątpliwości co do wymiany na pełny fis (bo po co wymieniać shitowy licznik na kolejny shitowy, tylko tyle, że z pełnym fisem (piszę tu o Jaeger)).

Czyli jedynie jaki problem mogę mieć, to immobilajzer, jo? I do tego potrzebował bym jakiś osobny kabel wtedy, zgadza się?

Rozumiem, że wtedy jakieś*czujniki inne, których nie mam (np. od płynu od spryskiwaczy), to po prostu wyłącze VAGiem?

Z tego co tu piszesz cała operacja wydaje się*całkiem prosta... W sierpniu mam urlop, może wtedy mógłbym podskoczyć do Ciebie do Szczecina, jeżeli nikt do tego czasu z moich okolic by się*nie znalazł co by się*podjął tego?

Temat o wymianę licznika został*przeniesiony tutaj: http://a4-klub.pl/pomorskie-90/wymiana-licznika-1-2-fis-fis-ktos-sie-podejmie-kompletowanie-sprzetu-329470/

Jeszcze raz dziękuję za zaoferowaną*pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba przerabiać, czujnik od poziomu płynu spryskiwaczy mozesz zwyczajnie podłączyć , kosztuje raptem z 20 zł, powiem Ci tak jak znajdziesz odpowiedni licznik to znajdź kogoś kto Ci na miejscu zrobi immo , ktoś kto robi to zawodowo poradzi sobie w 3 minuty i skasuje 200 PLN :decayed:

Reszta z górki , manetka ? Nawet mam taka z avanta do fisa 2000 r

Potrzebna jeszcze tylko szara kostka do licznika i git

Jaeger od vdo nie różnią się na zewnątrz niczym nawet pinologia w kostkach jest ta sama , nie trzeba nic przerabiać, one różnią się softem i częściami w środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam właśnie poradnik soulmaster3m (to pewnie ten kumpel o którym pisałeś?:)) i programowanie immo wygląda tam wyjątkowo prosto, wystarczy mieć odpowiedni kabel. Rozejrzałem się i taki kabel kosztuje nie więcej jak 100zl. Więc zrobię(/zrobimy?) to chyba sam(i)? ;)

Dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie , tylko jakie masz immo, z którego miesiąca 2000 r masz auto, data pierwszej rejestracji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...