Yacoo 2 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Witam. Nie wiem czy dobrze umieszczam wątek (w razie czego proszę o przeniesienie do właściwego działu), ale mam problem z oryginalnym hakiem. Hak jest odpinany, ale niestety przy kupnie zapomniałem Niemca zapytać o kluczyk do haka i pojechałem do Polski. Aktualnie hak jest zamontowany na aucie i chcę go wypiąć i tu problemik. Okazało się, że nie ma kluczyka więc poszedłem do magika od kluczy i wyciągnął mi wkładkę. Na początku pokrętło od haka nie chciało nic a nic się obrócić ani w jedną i drugą stronę pomimo odciągnięcia go od bolca . Więc francuz w rękę, wd-40 i jazda. Po jakiś 10min mieszania kluczem pokrętło z oporem zaczęło się obracać od "zamknięcia" do "otwarcia". Ale niestety nadal niema możliwości obrócenia tego pokrętła ręką. I teraz puenta: kiedy hak jest "otwarty" aby go zdjąć? Bo przy żadnym ustawieniu pokrętła hak nie chce zejść. Jest kreska na haku i przy ustawieniu czerwonego czy zielonego pola na tej kresce hak nie chce zejść Ktoś już miał taki problem? Znajomi mówią, że przy "otwartym" haku wziąć 10kg młotek i naparzać z góry aż zejdzie Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Hak schodzi jak pokrętło jest na czerwonym. Musiałbyś popatrzeć u kogoś jak działa ten mechanizm zatrzaskowy haka bo ciężko to wytłumaczyć. Na siłę to raczej coś uszkodzisz. Prawdopodobnie po usunięciu wkładki nadal nie cofa blokady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacoo 2 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Rozumiem, że hak można zdjąć, gdy obrócę pokrętłem i czerwone pole znajdzie się na narysowanej strzałce haka? Wydaje mi się, że po demontażu wkładki nic już "mechanicznego" nie powinno przeszkadzać w obrocie pokrętłem - oprócz bolca od którego trzeba odciągnąć pokrętło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 przekręcasz i odciągasz pokrętło- hak powinien spaść na dół praktycznie bez użycia siły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacoo 2 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 przekręcasz i odciągasz pokrętło- hak powinien spaść na dół praktycznie bez użycia siły. Haczyk polega na tym, że ni hu hu nie chce spaść Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Pokrętło się obraca ale zapadka która blokuje hak w gnieździe się nie cofa. To taki mechanizm sprężynowo-zapadkowy więc obrót tego pokrętła powinien napinać sprężynę i cofać tę zapadkę. Po cofnięciu zapadki hak sam spada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi33b 0 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Witam Wszystkich , jestem nowicjuszem , i mam pewien problem sprowadziłem z Niemiec Audi a4 b8 z 2010 , i kupiłem hak westfalia używany do tego modelu mam pytanie jak podłączyć ten hak ,okablowanie z modułem do instalacji , proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Witam Wszystkich , jestem nowicjuszem , i mam pewien problem sprowadziłem z Niemiec Audi a4 b8 z 2010 , i kupiłem hak westfalia używany do tego modelumam pytanie jak podłączyć ten hak ,okablowanie z modułem do instalacji , proszę o pomoc Poszukaj na forum gdzieś jest taki temat. Z tego co pamiętam to w B8 oprócz dorabiania instalacji i dołożenia modułu haka trzeba jeszcze wymienić wentylatory chłodnicy i ich sterownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kls 0 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Pokrętło się obraca ale zapadka która blokuje hak w gnieździe się nie cofa. To taki mechanizm sprężynowo-zapadkowy więc obrót tego pokrętła powinien napinać sprężynę i cofać tę zapadkę. Po cofnięciu zapadki hak sam spada Zerknij proszę na mój temat: http://a4-klub.pl/nadwozie-14/demontaz-haka-holowniczego-zdemontowac-hak-holowniczy-328917 Wygląda na to, że mamy ten sam problem. Poradziłeś sobie może już z nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacoo 2 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Problem rozwiązany: http://a4-klub.pl/nadwozie-14/demontaz-haka-holowniczego-zdemontowac-hak-holowniczy-328917/ uffff..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się