Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podłączenie swiateł wstecznych po zmianie skrzyni z multi na manual


rafalklon

Rekomendowane odpowiedzi

Podłączyłem swiatłą wsteczne wg schematu ktory zamiescił na forum jeden z kolegów w tym poście http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/najczestsze-problemy-swapie-skrzyni-multitronic-manual-316947/

Wszystko ok zadziałało ale przestały działac inne rzeczy .vag wskazuje brak masy na przepływomierzu oraz ja sam stwierdziłem ze zle działa układ komfortu błędów nie sprawdzałem .

Po spięciu wszystkiego tak jak było wczesiej wszystko zaczeło pracowac normalnie.

pod ecu sa kostki do ktorych trzeba sie wpiąc z nowymi przewodami i tak tez zrobiłem obciałem stare i w ich miejsce wpiąłem nowe od czujnika w skrzyni .

czarno niebieski z kostki 10 pinowej

niebiesko czerwony z kostki 17 pinowej

i teraz pytanie .

czy ja sie powinienem w te kable wpiąc?

czy je obciąc i w ich miejsce podłączyc nowe z tym ze własnie tak zrobiłem i nie działa mi przepływka i komfort .

czy jak sie wepne w te kable to jak wrzuce wsteczny zasilanie nie pojdzie na żarówki wstecznych i jednoczesnie na układ komfortu ? nie skopce czegos ?

Auto miało przekładke silnika oraz skrzyni wczesniej było 2,5 bau z multitronikiem teraz ma 1,9 avf z manualna skrzynia .

Bardzo prosze o odpowiedz musze to zrobic dzis bo specjalnie na ta okolicznosc wziałem w pracy wolne a auto jest mi juz jutro niezbeddne do jazdy dlatego tak sie gorączkuje :/

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ----------

Ogarnąłem temat po wielu przebojach . u mnie sytuacja wyglądała tak ze miałem przekładkę skrzyni i silnika oraz wiązki .

rozkręciłęm puszke z ecu i pod nim jest pare wtyczek . w brązowej kostce 10cio pinowej jest przewód czarno niebieski on bedzie nam potrzebny a w kostce czerwonej 17 pinowej w miejscu nr 15 jest kabel niebiesko czerwony

i teraz bardzo prosta sprawa

kupujemy wtyczke od czujnika swiateł wstecznych o numerze 443 906 235 i ciagniemy 2 przewody od tej kostki do przewodów czarno niebieskiego oraz niebiesko czerwonego oczywiscie wpinamy sie w przewody te przy kostkach . i teraz tak . ja przeciałem te stare przewody i zamiast tych starych wpiąłem nowe lecz to był błąd bo nie działał moduł komfortu oraz przepływomierz. wiec prawidłowo powinno byc tak ze odcinamy tylko ten niebiesko czerwony a czarno niebieski zostawiamy i tylko sie w niego wpinamy .

swiatła i czujnik parkowania chodza bardzo ładnie :)

dziekuje kolego Bart-S za wsparcie na forum oraz bardzo dziekuje koledze grzegum za wsparcie telefoniczne

dzieki chłopaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem swiatłą wsteczne wg schematu ktory zamiescił na forum jeden z kolegów w tym poście http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/najczestsze-problemy-swapie-skrzyni-multitronic-manual-316947/

Wszystko ok zadziałało ale przestały działac inne rzeczy .vag wskazuje brak masy na przepływomierzu oraz ja sam stwierdziłem ze zle działa układ komfortu błędów nie sprawdzałem .

Po spięciu wszystkiego tak jak było wczesiej wszystko zaczeło pracowac normalnie.

pod ecu sa kostki do ktorych trzeba sie wpiąc z nowymi przewodami i tak tez zrobiłem obciałem stare i w ich miejsce wpiąłem nowe od czujnika w skrzyni .

czarno niebieski z kostki 10 pinowej

niebiesko czerwony z kostki 17 pinowej

i teraz pytanie .

czy ja sie powinienem w te kable wpiąc?

czy je obciąc i w ich miejsce podłączyc nowe z tym ze własnie tak zrobiłem i nie działa mi przepływka i komfort .

czy jak sie wepne w te kable to jak wrzuce wsteczny zasilanie nie pojdzie na żarówki wstecznych i jednoczesnie na układ komfortu ? nie skopce czegos ?

Auto miało przekładke silnika oraz skrzyni wczesniej było 2,5 bau z multitronikiem teraz ma 1,9 avf z manualna skrzynia .

Bardzo prosze o odpowiedz musze to zrobic dzis bo specjalnie na ta okolicznosc wziałem w pracy wolne a auto jest mi juz jutro niezbeddne do jazdy dlatego tak sie gorączkuje :/

---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ----------

Ogarnąłem temat po wielu przebojach . u mnie sytuacja wyglądała tak ze miałem przekładkę skrzyni i silnika oraz wiązki .

rozkręciłęm puszke z ecu i pod nim jest pare wtyczek . w brązowej kostce 10cio pinowej jest przewód czarno niebieski on bedzie nam potrzebny a w kostce czerwonej 17 pinowej w miejscu nr 15 jest kabel niebiesko czerwony

i teraz bardzo prosta sprawa

kupujemy wtyczke od czujnika swiateł wstecznych o numerze 443 906 235 i ciagniemy 2 przewody od tej kostki do przewodów czarno niebieskiego oraz niebiesko czerwonego oczywiscie wpinamy sie w przewody te przy kostkach . i teraz tak . ja przeciałem te stare przewody i zamiast tych starych wpiąłem nowe lecz to był błąd bo nie działał moduł komfortu oraz przepływomierz. wiec prawidłowo powinno byc tak ze odcinamy tylko ten niebiesko czerwony a czarno niebieski zostawiamy i tylko sie w niego wpinamy .

swiatła i czujnik parkowania chodza bardzo ładnie :)

dziekuje kolego Bart-S za wsparcie na forum oraz bardzo dziekuje koledze grzegum za wsparcie telefoniczne

dzieki chłopaki

Siemka

Może ktoś coś podpowie ...

Przekładka skrzyni z oznaczeniem LLQ (Manual) 2010r. na skrzynie MVT(Manual) 2012r. Wszystko pasuje oprócz podłączenia wtyczki do czujnika swiateł cofania.

W skrzyni 2010r jest czujnik wkrecany w skrzynie , posiada 3 piny czujnik tradycyjny z kulka na końcu . W skrzyni MVT jest czujnik wciskany i dokrecany z boku , posiada 3 piny i jest powiedzmy nie "mechaniczny " tylko "elektromagnetyczny" (nie znam dokładnego określenia)

Co zrobić żeby to jakoś podłączyć ???? Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...