Kamyk 15 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 pany jak to jest - korzystacie z tego, czy nie bardzo? ja mam mieszane uczucia chyba wiecej z tego problemow niz tzw. oszczednosci paliwa jak to jest w rzeczywistosci? dzieki za opinie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 G....o warte, wez pod uwage taką sytuację: Cisniesz grubo parę kilometrów, nagle przed Tobą sznur aut, przyjmijmy jakiś dzwonek. Zatrzymujesz auto noga z pedałow i silnik sie zatrzymuje. Olej rozgrzany, turbo brak smarowania i to wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 A nie jest tak, że w sytuacji jak opisujesz elektronika nie wyłącza silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Właśnie to robi, motor stop a w turbo robi sie syf na łożyskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 A nie jest to tak ,że obieg oleju jest wymuszony mimo zgaszonego silnika...gdzieś czytałem ,że tak to w b8 wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Musiałby mieć elektryczną pompę oleju tak jak w bmw. W audi tego nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matio446 1 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Jest wymuszony obieg wody https://imageshack.com/i/np8xhyj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 wrc gdzieś o tym pisał ........albo mi sie na oczy rzuciło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Wody owszem ale ja pisze o oleju ktory w tym przypadku jest wazniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 no to lipa jak ...j kolejny raz :facepalm::facepalm:...inżynierowie dali ciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 czy można to w ogóle wyłączyć VCDSem? próbowali mnie kumple przekonywać jaka to nowoczesność w domu i zagrodzie od razy mi to dramatem yebało na kilometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black70 11 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ostatnio przerabiałem temat. Każdorazowe wyłączanie przyciskiem po uruchomieniu autka jest krótko mówiąc wkurzające. VAG został podpięty, bo myślałem, że da się usunąć to z tego poziomu. Owszem dało się. Tylko co jakiś czas pojawia się komunikat na fisie pomiędzy zegarami, że system start-stop jest nieaktywny. Jest to jeszcze bardziej denerwujące, więc powróciłem do ustawień przed zmianą. Dla diesla start-stop to jakaś pomyłka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się