szadziorek 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Witam, Audi zakupiłem 2 tygodnie temu, przejechałem 1000 km bez żadnego problemu, aż tu nagle... Sprawa wygląda następująco, po dodaniu gazu i puszczeniu, w trakcie spadania obrotów słychać głośne stukanie dochodzące z wewnątrz silnika. Słychać na filmiku, najgłośniej w 10 sekundzie: Pierwsze podejrzenie padło na popychacze zaworów. Zdjąłem pokrywę zaworów, tam wszystko sztywne, wszystkie popychacze mają taki sam opór. Poziom oleju tez w normie, niestety nie mam narazie jak sprawdzic cisnienia oleju, ale w tygodniu postaram się to ogarnąć. Dodam ze klekot jest zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 To pewnie sworzeń korbowo-tłokowy,ewentualnie panewka. Nie ciekawie to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadziorek 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Dodam ze stało się to nagle. Czyli szykuje się generalka... Ktoś miał może podobny problem? Jakieś pomysły jak to zdiagnozować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Pierw zmierz ciśnienie oleju jak nie ma to miska w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadziorek 0 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Silnik rozebrany i... się zastanawiam jakim cudem gasła kontrolka od smarowania. Panewek to już prawie w ogóle nie było. Nie opłaca się go remontować, wiec audi czeka transplantacja serca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Superstan88 0 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 masz juz silnik? mam cale aeb z jednego ze swoich samochodow. w dodatku jestem z lodzi daj znac jesli bedziesz czegos potrzebowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadziorek 0 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Silnik już w autku śmiga Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, silnik ściągałem z pod jeleniej góry... Swoją drogą, może ktoś mi powie, jakim cudem panewki jednego korbowodu były wręcz zmielone (około 0,3 mm grubości miały), a reszta wyglądały normalnie(normalne zużycie)? Wczoraj jak rozebrałem stary silnik to mnie niezłe zdziwienie złapało jak to zobaczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 A czasami nie był to korbowód najdalszy od pompy oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadziorek 0 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Chyba tak, korbowód od strony rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Sitko w pompie mocno zasrane ? Jak tak to nie ma co sie dziwic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Pewnie jeszcze zawór zwrotny zabity nagarem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadziorek 0 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 A tego nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się