Puzon 0 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jak w temacie, widzę, że to częsty problem w AFNie więc z góry powiem, że poduszki silnika i skrzyni wszystkie nowe, odbojnik również, plecionka + wieszaki wydechu nowe, po wciśnięciu sprzęgła żadnej reakcji, drgania występuje na zimnym jak i na ciepłym silniku podczas postoju po delikatnym wciśnięciu gazu i podwyższeniu obrotów tak do 960rpm lub po zatrzymaniu auta np. na światłach silnik wpada w wibracje, w obu wypadkach wystarczy przegazować aby drgania ustąpiły, będę wdzięczny jak ktoś zerknąłby na logi - może po nich uda się ustalić przyczynę Statyczne: Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS : Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 moim zdaniem masz problem z kołem dwumasowym albo nastawnikiem dawki w pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 rsw masz w kosmosie . albo jakis box lub chip ? siedzi ? wtryski ok pompa swoje widziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzon 0 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Box'a ani programu nie ma, błędów brak, motor seria ponad 340tkm przelotu, jak dobrać się i ustawić rsw ? ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 16:28 ---------- RSW sprawdzałem przed chwilą, na zimnym na samym zapłonie 0,740 po odpaleniu 1,740 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 ile auto pali? 0,740 tak ma być zrób dynamiczny 001 jak ustawiłeś odbojnik? dymi coś na czarno albo szaro? rozrząd prawidłowo jest ustawiony? poduszki silnika wsadziłeś nowe ori? podczas przyspieszania silnik nic nie drży? zrób loga naraz 001 013 gdy są te drgania na próbę możesz wsadzić blaszkę by zatkać egr zawalony kolektor ssący może powodować drgania może też problemem być dwumas, albo same śruby które się poluzowały ostatnia możliwa przyczyna drgań to skrzywiony korbowód, jak zaczęło ci drgać po strzelaniu ze sprzęgła na 3 biegu i paleniu gumek to już masz odpowiedz co jest przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzon 0 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Auto pali 5-6l, na fisie z 2000km srednia 5,6 tez tak myslalem ze rsw 0,740 jest prawidlowe odbojnik ustawiony prawidłowo - na środku nie puszcza żadnego dyma rozrzad na znakach poduszki nowe ori podczas przyspieszania nic nie drży drgania wystepuja tylko niekiedy podczas postoju od razu po zatrzymaniu sie lub jesli przytrzymam go na jałowym tak na 950rpm w zadnym innym zakresie tego nie ma ani strzelania ze sprzegla ani palenia gumy nigdy ode mnie to auto nie dostalo - raczej seria AFN sie do tego nie nadaje zrobie logi to wrzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 raczej seria AFN sie do tego nie nadaje seria 1z potrafi wiec afn.... ps maluch nawet potrafi przypiszczec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzon 0 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Oczywiście, że potrafi ja napisałem, że się nie nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 ogolnie diesel to dla mnie sie nie nadaje to piszczenia ( szkoda auta ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 maluchem na dwójce da się po piskać i na jedynce 55km/h zasuwać aż się kratki plastikowe potopią te wyloty nad silnikiem, skończyła się ta zabawa pęknięciem cylinderka:) a afn seria 1 2 3 do 100 na nowych oponach potrafi nie miec trakcji, skończyło się skrzywionym korbowodem:) do tej pory afn śmiga i nie chce paść wiec nadaję się, mówię wam:P może ci się kończy dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzon 0 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Ale nic nie wskazuje na dwumasa, jutro postaram się ogarnąć logi to wrzucę i zobaczymy czy coś widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się