Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę analizę logów


maver-75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie od ok. miesiąca z moją Audiczka A4 B6 1,9 TDi 130KM PD nie dzieje się dobrze...zaczęło się od krótkotrwałego podszarpywania silnikiem co kilka dni... w końcu przy ostrzejszej jeździe zapaliła się kontrolka ESP wraz z błędami pompowtrysku : ABS hamulce błąd 18265 - sygnał obciążenia i P1857-35-10 usterka sterownika silnika sporadycznie oraz Silnik z błędami 18074-zawór pompowtryskiwacza cylinder 1 (N240) i P1666-35-00 usterka elekryczna w obwodzie. Nadmieniam, że konektorki sa już podoginane i wymieniony filtr paliwa. Poniżej przedstawiam logi z prośbą o ich analizę. Ps. w chwili obecnej auto nie ma błędów, tylko jazda nim pzypomina troszkę jazde z zaciągnietym lekko hamulcem ręcznym. Moc w miare jest ...sporo pali w lecie ok.8,5L miasto w zimie ok 10L.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 02-06-2014 at 10:42 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2014 at 21:29 ----------

Witam serdecznie...przeglądających troszkę, ale te logi to chyba za ciężki "orzech do zgryzienia", no trudno. Ps. pompki?,paliwo?,pompa vacum?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj diagnostyke jak sie nalezy. Najlepiej komplet na max nagrzanym silniku... zamiesc z podzialem na statyczne, statyczne Basic Settings i dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... statyczne Basic Settings i dynamiczne.

Grupy 13, 18 i 23 chcesz aby ci BS zrobił?? Kolega pyta o to czy pompki ma sprawne w/g tych grup.

Zrób logi 003,011 BS przez ok 30sek,

oraz logi dynamiczne grup 001,003,004,008,010, 011 na 3 biegu od 1500 gaz do dechy i ciągniesz do ok4000 obr

Logi statyczne grup 000, 001, 003,004, 007,010, 013,018,023 na wolnych obrotach na postoju. Pozdro

Silnik :wink:nagrzany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki:)....poniżej przedstawiam poprawione logi BS,statyczne i dynamiczne z prośbą o analizę.

Basic Settings

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:52 ----------

Poproszę Panowie fachowcy coś poradzić...myślę, że już te poprawione logi są dobrze wykonane i o czymś Wam już mogą powiedzieć. Nie pytałbym, jakbym się na tym znał. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czwarta pompka mocno odstaje,pierwsza też ma się ku końcowi.

Moja rada to obejrzyj dokładnie wałek rozrządu pod wzgl.zużycia wytarcia (częsta przypadłość),wymień uszczelnienia pompek.

Jak nie będzie poprawy to zregeneruj lub wymień pompki,zalecam kpl.

Pzdr. Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok...dzięki za informacje...podjadę do jakiegoś znachora (ciężko tu u Nas o dobrego) i posprawdza zalecenia:). Ps.z tego co się doczytałem to ujemne logi, które u mnie występują mogą mieć wpływ za niskiego ciśnienia paliwa i czy nie sądzicie,że ta przepływka (bo chyba nie wypada zbyt dobrze w logach) mogłaby tu robić część złej roboty?. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nie sądzicie,że ta przepływka (bo chyba nie wypada zbyt dobrze w logach) mogłaby tu robić część złej roboty?. Pozdrawiam

Nie sądze:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wymieniałeś filtr powietrza ? Przy 3200 obr./min. pomiar wygląda słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza wymieniłem wiosną 2013r. zerknę też do niego:).....zaraz próbuje podczyścić egr, bo się leje jak z .... i dolot ....później pewnie na jakis test pompek, skoro innego wyjscia jak narazie nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj diagnostyke jak sie nalezy. Najlepiej komplet na max nagrzanym silniku... zamiesc z podzialem na statyczne, statyczne Basic Settings i dynamiczne.

No, nie zaskoczyłeś mnie, dostałeś logi i co..... nic nie wyczytałeś z nich o pompkach :facepalm: Ehhh takimi odpowiedziami nabijać sobie ilość postów to każdy głupi umie.

Kolego :maver-75" wyczyść sobie ten EGR, przepustnicę i przepływkę, wymień filtr jak sugerował kolega "biszczan". Jak przepływka nie będzie odstawała wartościami żądanych od aktualnych w grupie 3 to i spalanie ci spadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego flinston akurat dzisiaj okazało sie, że większość roboty robiła przepływka ...a to dlatego, że jakiś mądry elektryk kilka m-cy temu podłączył do niej światła do jazdy dziennej :facepalm:. Po odłączeniu od niej swiateł wartości w logach co do przepływki wróciły do normy. A co za tym idzie myślę, ze chociaż w końcu spalanie spadnie. Czego ludzie nie wymyślą. Pomyślę jeszcze o czyszczeniu EGR-a, dolotu, regulacji i być moze jakichś uszczelniaczach pompek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć logi teraz jeszcze jak odpiąłeś te kabelki, będzie wiadomo na przyszłość co do usterek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. wrzucę logi na tyg., bo akurat w tym tyg. nie mam się jak na dniach spotkać z osobą, która zrobi mi te logi...z tego co przez chwilke dzisiaj zaobserwowalismy pod kątem pracy pompek zmian raczej więkskzych nie było, bo tylko na chwilkę po odłączeniu kabelków miałem podpiętego kompa pod kątem przepływki.,(w starych logach były duże odchylenia)...a teraz po odpięciu zasilania na swiatła dzienne jazda przede wszystkim pod kątem dynamiki czy wchodzenia na obroty przy zmianie biegów jakby mi sie poprawiła (nie placebo:))...jednak przy jeździe jednostajnej były ciut gorsze wyniki. Odwiedziłem dzisiaj "znachora" w dziedzinie diesla u mnie w Zamosciu i ten akurat stwierdził, w ogóle po tych logach, ze pompki pracuja w normie...aczkolwiek nie sa idealne i ze on by się ich nie czepiał....bede szukał dalej fachowców...a chce auto zrobić pod siebie.

---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:31 ----------

Jeszcze chciałem dodać, że trapią mnie te ujemne logi na 4 cylindrze, które są niby w normie, ale dają do myślenia.. jak juz wczesniej pisałem,to wyczytałem, że to ciśnienie paliwa może mieć tu jakieś znaczenie...a pisane było o wymianie filtra paliwa (które wymieniłem) lub kiepskiej jakości paliwa, które mogłem mieć zalane...chociaż nie praktykuję "lania" z niewiadomego źródła... poczekam tez aż, te się wykończy i zaleje z innego źródła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...