Wojci0r Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Witam, posiadam dość nietypowy problem trudno mi opisać co i jak dlatego zamieszczę filmik i zdjęcia z kodami błędów. Wymieniałem moduł pod tempomat jakieś 2 miesiące temu. W piątek wszystko było ok a w sobotę rano zaczęło się, gdy auto jest wyłączone cały czas piszczy dźwięk tak jakby były światła włączone i na FIS-ie cały czas na przemian miga kontrolka z oleju i hamulców, stan oleju jest ok i płynu hamulcowego też, tempomat tez działa. Odłączyłem nawet akumulator na parę godzin ale dalej nic, kasowanie błędów też nic nie dało. Po odpaleniu auta wszystko gaśnie i autko jedzie normalnie a po zatrzymaniu i wyłączeniu znowu oświeca się wszystko
Gość Lokiszta Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 witam mi się dzieje podobnie jestem pewny,że wina leży w zawilgoconej elektryce.Trzeba rozebrać obudowę ECU,sprawdzić moduł komfortu i suszyć.
Wojci0r Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 Wielkie dzięki kolego wysuszyłem moduł było widać trochę wilgoci i brak jednej śruby w obudowie ECU stąd ta wilgoć, teraz wszystko działa jak powinno Szerokości i bezawaryjności
Gość Lokiszta Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 sprawdź sobie jeszcze jak się tam woda dostaje jedna z przyczyn bardzo znana jest pęknięta obudowa od ECU, która znajduje się z lewej stron pod podszybiem
Wojci0r Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tak kolego miałeś racje jest pęknięta trzeba ją podreperować lub wymienić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się