Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam gorącą prośbę o analizę logów auto mojego kolegi Pasat B5 1.9 TDI silnik AVF smochód ma problemy z odpalaniem na zimnym silniku - kontrolka podgrzewania świecy żarowej bardzo szybko gaśnie , Wyczuwalne szarpanie na 2-3 biegu przy około 2000 obr/min, zbyt duże spalanie. Postanowiliśmy zrobić testy i może uda się Wam nam pomóc. Kolega był u jakiegoś mechanika to mu powiedział że turbo do wymiany ale czy oby na pewno ?? . Pytanie również co do temperatury silnika która jest tutaj powyżej 100 w moim 1.9 TDI wynosi około 90 czy ten typ tak ma ?? Dodatkowo wentylator bardzo cicho i wolno pracuje wiele wolniej niż w moim samochodzie nawet przy testach na VAG nie słychać żeby pracował w moim dmucha jak szalony. Dorzucam również kody błędów odczytane przed wykonaniem logowania podczas testów nie pojawiły się ponownie:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 DS

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1266

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info:

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 825 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Coding: 00125

Shop #: WSC 19411

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 01 Komfortgerát HLO 0004

Coding: 00259

Shop #: WSC 04940

2 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-00 - Single-Wire Operation

00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Poniżej linki do logów :

Próba dynamiczna ---> prba dynamiczna passat - Motoryzacja - bogdanfb - Fotosik.pl

Próba statyczna grupy normalne ---->Prba statyczna : grupy normalne - Motoryzacja - bogdanfb - Fotosik.pl

Próba statyczna BS ----> Statyczny BS - Motoryzacja - bogdanfb - Fotosik.pl

Opublikowano

Wtrysk padł. Czujnik temperatury padł. Ma być 90.

Zobaczcie rano czy temperatury cieczy, paliwa i na blacie są zbliżone. Bo jak widzi cały czas 110 to tnie dawkę startowa i nie pali.

Najpierw doładzic temperaturę i logi od nowa. Bo herezja.

Przy 110 to wentylator ma za***rdalac a nie kręcić.

Albo zablokowany termostat, albo zasyfiona chłodnica. Dużo albo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...