Bogdanfb Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Witam mam gorącą prośbę o analizę logów auto mojego kolegi Pasat B5 1.9 TDI silnik AVF smochód ma problemy z odpalaniem na zimnym silniku - kontrolka podgrzewania świecy żarowej bardzo szybko gaśnie , Wyczuwalne szarpanie na 2-3 biegu przy około 2000 obr/min, zbyt duże spalanie. Postanowiliśmy zrobić testy i może uda się Wam nam pomóc. Kolega był u jakiegoś mechanika to mu powiedział że turbo do wymiany ale czy oby na pewno ?? . Pytanie również co do temperatury silnika która jest tutaj powyżej 100 w moim 1.9 TDI wynosi około 90 czy ten typ tak ma ?? Dodatkowo wentylator bardzo cicho i wolno pracuje wiele wolniej niż w moim samochodzie nawet przy testach na VAG nie słychać żeby pracował w moim dmucha jak szalony. Dorzucam również kody błędów odczytane przed wykonaniem logowania podczas testów nie pojawiły się ponownie: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 DS Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1266 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00028 Additional Info: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 825 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10 Coding: 00125 Shop #: WSC 19411 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 01 Komfortgerát HLO 0004 Coding: 00259 Shop #: WSC 04940 2 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Poniżej linki do logów : Próba dynamiczna ---> prba dynamiczna passat - Motoryzacja - bogdanfb - Fotosik.pl Próba statyczna grupy normalne ---->Prba statyczna : grupy normalne - Motoryzacja - bogdanfb - Fotosik.pl Próba statyczna BS ----> Statyczny BS - Motoryzacja - bogdanfb - Fotosik.pl
POWER-KRIS Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Wtrysk padł. Czujnik temperatury padł. Ma być 90. Zobaczcie rano czy temperatury cieczy, paliwa i na blacie są zbliżone. Bo jak widzi cały czas 110 to tnie dawkę startowa i nie pali. Najpierw doładzic temperaturę i logi od nowa. Bo herezja. Przy 110 to wentylator ma za***rdalac a nie kręcić. Albo zablokowany termostat, albo zasyfiona chłodnica. Dużo albo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się