Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audik 80 czy audik a4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie otóz naszła mnie kontowersyjna myśl nie bijcie mnie :facepalm:

przyszło mi do głowy zamienic moje A4 z 95 roku na audika 80 b4 z 26 lub 2.8 z podtlenkiem lpg :facepalm: najchetniej na copue... co o tym myślicie może mnie sporstujecie xD

Opublikowano

jeden grzyb, oba auta to stare szroty a do klasyków im kawał drogi brakuje więc bierz to co nie jest zjedzone przez rdzę.

Opublikowano

80tka ma lepsze blachy ale wiadomo.... A4 będzie lepsza w środku

Opublikowano

osobiscie nie uważam mojego auta za starego szrota pomimo 19 lat na karku ciągle może zawstydzić niejedno auto ;p:whistling:

---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ----------

lepsza w śroku hmm owszem stylistyka.. ale funkcjonalośc czy bajery.. wydaje mi sie że podobna półka...

Opublikowano
jeden grzyb, oba auta to stare szroty a do klasyków im kawał drogi brakuje więc bierz to co nie jest zjedzone przez rdzę.

wiec sam jezdzisz szrotem :facepalm:

Opublikowano
jeden grzyb, oba auta to stare szroty a do klasyków im kawał drogi brakuje więc bierz to co nie jest zjedzone przez rdzę.

wiec sam jezdzisz szrotem :facepalm:

:oklasky::oklasky::oklasky::oklasky::oklasky::oklasky:

Opublikowano

wedlug mnie b4 w coupe jest duzo ladniejsza od b5 sedan ale co kto woli ;)

Opublikowano

Świetna zmiana. Moc wieksza i buda,fajniejsza tylko zadbana 80tke znaleść nie będzie łatwo.

Opublikowano

no właśnie mojego zetora wyceniam na jakieś 6 6.5 tys nie moge doliczyc przecież tego co w niego włożyłem bo kogo to obchodzi.. :facepalm: rocznik i przebieg dyktuja cene :kox: a za 6 wątpie żeby ktoś oddał dobrą 80 ;/ bede sie musiał chyba wstrzymac

---------- Post dopisany at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:43 ----------

a takie pytanie bac sie ori przebiegu w granicach 300 kkm dla zetora to wiadomo nawet nie połowa życia jak sie dba a dla V-ki

Opublikowano

W autach z tamtych lat nawet nie sugeruj się przebiegiem, patrz na ogólne zużycie auta.

Opublikowano

moja 80 b4 miała ponad 300.000 km z tego 150 na gazie i nie wieżę że nie cofana, można liczyć że 400 tysi miała i nic się nie działo. Teraz żałuje że sprzedałem

Opublikowano

no ktoś sie cieszy:facepalm: użytkowując twoje b4...

ja wystawiłem swoje na zamiane to 1 oferta jaką dostałem to vekctra b 1.8 b+g xD

Opublikowano

A ja swoją b4 w Avancie TDI sprzedałem zimą (w bardzo martwym czasie) za 6,5 tys. PLN, dodam, że nie miała bajerów, elektryki, po prostu była dobrze utrzymana i w pięknym białym kolorze, przyjechał klient z żoną i zadowoleni nią odjechali, do dzisiaj mamy kontakt i cieszą się, że kupili dobre auto a ja zostałem z dylematem co dalej:P na serio, auto 80, czy to coupe czy Avant, czy sedan to mega udane auto i do dzisiaj się obejrzę za ładną 80, jeżdżąc Mercedesem Coupe, tak przez sentyment chyba, jeździłem 3,5 roku i ani razu to auto mnie nie zawiodło.

Polecam zadbany egzemplarz, zaoszczędzenie kilku tyś. odbije się w czasie, najlepiej pojedź do Niemiec, tamte auta jakoś inaczej znoszą czas:)

Polecam 2,8 i do tego sekwencje, przy odrobinie szczęścia Quattro.

Opublikowano

dzięki za wyczerpując wypowiedź :wink:

Opublikowano
no ktoś sie cieszy:facepalm: użytkowując twoje b4...

ja wystawiłem swoje na zamiane to 1 oferta jaką dostałem to vekctra b 1.8 b+g xD

właśnie że jest zadowolony bo się z nim widziałem. Przebieg normalny przy 20-letnim aucie. Jak ktoś chce to może wierzyć w te świeżo sprowadzone z przebiegiem 150 tysi

Opublikowano

tak tak 150 to miały ale 10 lat temu xD ! albo nawet wcześniej

---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:37 ----------

i nie mówie że ktoś jest nie zadowolony ->:facepalm:<- było odnośnie oferty zamiany :wink:

---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ----------

i nie mówie że ktoś jest nie zadowolony ->:facepalm:<- było odnośnie oferty zamiany :wink:

Opublikowano

Sam się czasami zastanawiam nad powrotem do 80'tki... za tyle pieniędzy co dołożyłem do b5 (zawieszenie i hamulce) miałbym w 80'tce elementy z S2 z piastami 5x112 :/

Nie mówiąc, że elementy środka trwałością i jakością biją te z b5. Z drugiej strony b5 jest wygodniejsze, cichsze i lepiej trzyma się drogi.

Opublikowano

bardzo dobrze wspominam 80tki, miałem ich aż trzy z kolei ale już bym się nie przesiadł z A4 z powrotem do 80tki, człowiek szybko się przyzwyczaja do dobrego, mam na myśli komfort, lepsze wspomaganie, promień skrętu, klimatronik itp itd:naughty:

Opublikowano

widze nie jestem w swoich poglądach... no ale fakt za częsci do b5... które sie w nie pakuje to w pewnym czasie można od podstaw odbudowac 80 cześci nieco tańsze :decayed: a zawieszenie przedewszytskim:naughty:

Opublikowano

fakt, zawieszenie jest droższe ale mnie kłopotliwe według mnie, zrobisz raz i na dłuższy czas spokój w B4 non stop coś miałem, bez przerwy jakieś stuki i ta notorycznie odkręcająca się górna nakrętka amortyzatora. :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...