Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy do programu konieczny jest FMIC?


Awra

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jestem w temacie jakiegokolwiek tuningu laikiem. Chciałem troszeczkę dorzucić koksu swojemu 2.0 tdi BPW, nie mam zamiaru podnosić mocy typu wymiana turbiny czy wtryski... sam program. Do takiej jazdy dość spokojnej (od czasu do czasu coś się pogoni - jak każdy) muszę wkładać FMIC? Kupiłem już w sumie FMIC i tak się zastanawiam czy to pakować na samochód czy nie. Potrzebne jest strojenie jak najpierw pójdzie program a potem większy cooler? Jak pojadę już z zamontowanym coolerem to wypluje większą moc? Może dla Was to być dziecinne pytanie, ale przykro mi, nie znam się a chciałem się poznać :decayed: Pomijam fakt, że jak potem będę chciał sprzedać auto to typowy Kowalski będzie mi marudził że jakieś rurki wyglądają z pod zderzaka i był tuning to pewnie jestem warjot :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

Do spokojnej jazdy i bez zmian osprzetu nie jest to konieczne ale nie zaszkodzi. Nawet do serii mozesz zalozyc i bedzie silnik lepiej oddychal przy wysokich temp na dworze. Ogolnie sam FMIC nie doda mocy ale pozwoli ja utrzymac przy wlasnie takiej pogodzie jak dzisiaj mamy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoję po prostu przed poważnym dylematem, nie chcę dokładać tej chłodnicy bo ją widać a ze względu na to że coraz bardziej chodzi mi po głowie benzyniak prawdopodobnie będę chciał auto sprzedać. Nie każdy wie, że taka chłodnica pomaga i poprawia pracę silnika i więcej robi dobrego niż złego a nie chcę żeby mi się jakiś chłopina krzywił. Czyli po programie jak stwierdzę że chcę dołożyć cooler to nie będzie potrzeby strojenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz założyć chłodnice, zrobić program a w razie sprzedaży zdemontować i przymodzić do benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach