wojti856 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 miałem 1z a teraz ahu wiec tak sie zastanawiam czy sie rózni
kawka66 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Komp 1Z 8 Bit AHU 16 BIT AHU lepiej brzmi od 1Z jak by mniej klepał
Lukasz_N Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Turbo tez jest inne. W 1Z masz do 94r T2, a w AHU GT15, oba typy bez zmiennej geometrii ( WG zawor upustowy), ale GT15 jest trochę mniejsza.
vp-tdi Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Komp 1Z 8 Bit AHU 16 BIT AHU lepiej brzmi od 1Z jak by mniej klepał tylko kompem sie róznią ,ja mam 1z i ciszej chodzi od alhi asv wiec może osobliwy przypadek. ---------- Post dopisany at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ---------- Turbo tez jest inne. W 1Z masz do 94r T2, a w AHU GT15, oba typy bez zmiennej geometrii ( WG zawor upustowy), ale GT15 jest trochę mniejsza. 1 gen silnka 1z owszem miala t2 i byla w silniku audi 80 b4 tdi na przeplywce boscha i nastawnik MES . 2 generacja byla na przeplywce pierburga z nastawnikiem hdk turbo tez t2 3 generacja jest w a4 b5 tdi od 95r gdzie juz pod maską sporo sie rozniło do takiego A80 i turbo było garret t15 ,t2 nie było i moge sie kłocić. w ahu tak samo t15 żadnego gt15 tam nie bylo , 1z a ahu w budzie a4 b5 roznilo sie tylko sterownikiem . w 1z 8bit w ahu 16bit ,do tego w ahu w nowszych rocznikach montowali juz dwu masy.
trepek Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 W audi 80 na przepływce Pierburga była już T15 :-) Nigdy nie było połączenia T2 i nastawnik indukcyjny w Audi. Osprzęt w audi 80 na Pierburgu jest taki sam jak w A4 do 97r. Jedynie wizualnie obudowa filtra powietrza się różni i umiejscowienie niektórych elementów.
radioo11 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 a dwumas w ahu wkladali po polowie 97roku,jest gdzies nawet w necie od jakiego numeru nadwozia.
vp-tdi Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 W audi 80 na przepływce Pierburga była już T15 :-) Nigdy nie było połączenia T2 i nastawnik indukcyjny w Audi. widocznie te modele które ja widziałem i miałem okazje naprawiać ,miały inne . a klka widziałem z hdk i 2t i to widac było ,że ori ,nie dłubane.
wojti856 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 ok dzieki też sie tak zastanwaiiełm że w ahu turbo jest jakbym mocniejsze bo ma taki fajny świst a w 1z nie ma takiego ciągłego
vp-tdi Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 ok dzieki też sie tak zastanwaiiełm że w ahu turbo jest jakbym mocniejsze bo ma taki fajny świst a w 1z nie ma takiego ciągłego jak jest świst to turbo może sie skonczyć nie długo ,sprawdz lepiej luzy jakie ma ,1z to najlepszy i najmocniejszy silnik diesla jaki wymyslono ,ahu i inne wynalazki to juz ulepszenia tego silnika czy lepsze wątpie. 1z i ahu maja te same turbo w budach a4 b5 rozni je tylko sterownik. oraz paskach b5 90km
Lukasz_N Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 3 generacja jest w a4 b5 tdi od 95r gdzie juz pod maską sporo sie rozniło do takiego A80 i turbo było garret t15 ,t2 nie było i moge sie kłocić. w ahu tak samo t15 żadnego gt15 tam nie bylo , 1z a ahu w budzie a4 b5 roznilo sie tylko sterownikiem . w 1z 8bit w ahu 16bit ,do tego w ahu w nowszych rocznikach montowali juz dwu masy. A czy ja napsialem ze w B5 było T2??? Mowilem, ze w silnikach 1Z do 94 r, a te wkładali do kilku innych modeli.
trepek Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 W audi 80 na przepływce Pierburga była już T15 :-) Nigdy nie było połączenia T2 i nastawnik indukcyjny w Audi. widocznie te modele które ja widziałem i miałem okazje naprawiać ,miały inne . a klka widziałem z hdk i 2t i to widac było ,że ori ,nie dłubane. Sam robie przekladki Boscha na Pierburga i jak klient dostarczy mi ori instalacje od Pierburga to tez nie widac, ze cos dlubane :-) I jest pozniej Pierburg z turbina T2 :-) Nawet w krotkiej serii Pierburga z zewnetrznym map sensorem i czujnikiem cisnienia atmosferycznego w Audi 80 bylo T15.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się