Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czym sie różni 1z od ahu


wojti856

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo tez jest inne. W 1Z masz do 94r T2, a w AHU GT15, oba typy bez zmiennej geometrii ( WG zawor upustowy), ale GT15 jest trochę mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komp 1Z 8 Bit

AHU 16 BIT

AHU lepiej brzmi od 1Z jak by mniej klepał

tylko kompem sie róznią ,ja mam 1z i ciszej chodzi od alhi asv wiec może osobliwy przypadek.

---------- Post dopisany at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany at 15:33 ----------

Turbo tez jest inne. W 1Z masz do 94r T2, a w AHU GT15, oba typy bez zmiennej geometrii ( WG zawor upustowy), ale GT15 jest trochę mniejsza.

1 gen silnka 1z owszem miala t2 i byla w silniku audi 80 b4 tdi na przeplywce boscha i nastawnik MES .

2 generacja byla na przeplywce pierburga z nastawnikiem hdk turbo tez t2

3 generacja jest w a4 b5 tdi od 95r gdzie juz pod maską sporo sie rozniło do takiego A80 i turbo było garret t15 ,t2 nie było i moge sie kłocić. w ahu tak samo t15 żadnego gt15 tam nie bylo , 1z a ahu w budzie a4 b5 roznilo sie tylko sterownikiem . w 1z 8bit w ahu 16bit ,do tego w ahu w nowszych rocznikach montowali juz dwu masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi 80 na przepływce Pierburga była już T15 :-) Nigdy nie było połączenia T2 i nastawnik indukcyjny w Audi.

Osprzęt w audi 80 na Pierburgu jest taki sam jak w A4 do 97r. Jedynie wizualnie obudowa filtra powietrza się różni i umiejscowienie niektórych elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi 80 na przepływce Pierburga była już T15 :-) Nigdy nie było połączenia T2 i nastawnik indukcyjny w Audi.

widocznie te modele które ja widziałem i miałem okazje naprawiać ,miały inne . a klka widziałem z hdk i 2t i to widac było ,że ori ,nie dłubane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki też sie tak zastanwaiiełm że w ahu turbo jest jakbym mocniejsze bo ma taki fajny świst a w 1z nie ma takiego ciągłego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki też sie tak zastanwaiiełm że w ahu turbo jest jakbym mocniejsze bo ma taki fajny świst a w 1z nie ma takiego ciągłego

jak jest świst to turbo może sie skonczyć nie długo ,sprawdz lepiej luzy jakie ma ,1z to najlepszy i najmocniejszy silnik diesla jaki wymyslono ,ahu i inne wynalazki to juz ulepszenia tego silnika czy lepsze wątpie.

1z i ahu maja te same turbo w budach a4 b5 rozni je tylko sterownik. oraz paskach b5 90km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 generacja jest w a4 b5 tdi od 95r gdzie juz pod maską sporo sie rozniło do takiego A80 i turbo było garret t15 ,t2 nie było i moge sie kłocić. w ahu tak samo t15 żadnego gt15 tam nie bylo , 1z a ahu w budzie a4 b5 roznilo sie tylko sterownikiem . w 1z 8bit w ahu 16bit ,do tego w ahu w nowszych rocznikach montowali juz dwu masy.

A czy ja napsialem ze w B5 było T2??? Mowilem, ze w silnikach 1Z do 94 r, a te wkładali do kilku innych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi 80 na przepływce Pierburga była już T15 :-) Nigdy nie było połączenia T2 i nastawnik indukcyjny w Audi.

widocznie te modele które ja widziałem i miałem okazje naprawiać ,miały inne . a klka widziałem z hdk i 2t i to widac było ,że ori ,nie dłubane.

Sam robie przekladki Boscha na Pierburga i jak klient dostarczy mi ori instalacje od Pierburga to tez nie widac, ze cos dlubane :-) I jest pozniej Pierburg z turbina T2 :-) Nawet w krotkiej serii Pierburga z zewnetrznym map sensorem i czujnikiem cisnienia atmosferycznego w Audi 80 bylo T15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...