Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVG plus suszarka AWX"lekko liźnieta":)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W końcu zdecydowałem się na poprawę fabryki.

Pierwszy pomiar to porażka auto nie miało w ogóle doładowania,okazało się ze przepływka zdechła.

Podpięliśmy sprawną i od razu lepiej.

Dodam ze można było więcej ale na razie i tak jest dobrze.

AVG_seria_LMM_mod.jpg

AVG_nowy_LMM_mod.jpg

Opublikowano

Moment można było dać niżej, ale skoro to nie zostało zrobione to chyba musiał być jakiś powód. Jakie doładowanie zostało ustawione ?

Opublikowano

Będę szczery,nie naciskałem tunera o dół.

Możliwe ze wpadną inne wtryski i wtedy na pewno poprawimy to.

Jeżeli nawet nie wpadną to i tak za 2 miechy melduje się na softa i wtedy to zrobimy.

Nie wiem jakie jest ciśnienie:embarrassed:

Opublikowano

Nie lepiej było wyłączyć przepływke zamiast wsadzac zamiennik"?

Opublikowano
Nie lepiej było wyłączyć przepływke zamiast wsadzac zamiennik"?

Do napisania programu podpięliśmy sprawna z innego auta a ja po trzech dniach załatwiłem używkę w dobrej kondycji.

Tuner nie polecał wyłączenia przepływki.

Opublikowano

Pamiętasz może czym argumentował niewyłączenie przepływki? :whistling:

Opublikowano

biorac pod uwage mod'a na ulice - ECU czyta otwarcie EGR'u po MAF'ie - masz jeden argument ... nastepnym jest skalowanie IQ - do tego dochodzi stale 550mg po usunieciu przeplywomierza z ukladu - tu tez trzeba zrobic mape

jadac do tunera z uwalonymi wtryskami zadasz od niego zeby ustawil maxymalna dawke wtryskiwanego paliwa (bo po co dawkowac paliwo) czy naprawiasz/wymieniasz uszkodzone wtryski ??

Opublikowano

Moim zdaniem, zdecydowanie wywalenie przeplywki jakże często wadliwej już po tylu latach wpłynie tylko korzystniej, dodatkowo, egr w avg? a na cholere komu :wink: piszesz ze trzeba zrobić mapę, to jakiś problem :)? Chyba że się nie ogarnia tematu i chce tylko po łebkach :wink:

Co innego uwalone wtryski, a co innego przeplywka której zadanie wiele nie zmieni a zastąpi ja godnie MAP :wink:

Opublikowano

Takie było założenie.

Nie za mocno tym bardziej że turbo nie wiadomo w jakim stanie.

Dla mnie ogarniecie sprawnej przepływki to żaden problem.

Jak dla mnie to temat odłączenia przepływki jest podobny do tego co lepsze diesel czy benz....

Tak jak wcześniej pisałem,długo biłem sie z ta decyzją i dla mnie najważniejsze jest to a żeby auto pojeździło.

Dlatego wybrałem poleconego dobrego tunera a nie jakiegoś box-a czy gotowca...

Opublikowano
Co innego uwalone wtryski, a co innego przeplywka której zadanie wiele nie zmieni a zastąpi ja godnie MAP :wink:

max dawkowanie IQ po MAP jest nizsze niz po MAF (w przypadku TDI PD)- trzeba bedzie podciagnac max IQ (przynajmniej do poziomu MAF) chcemy wiecej mocy - dobrze by bylo podciagnac delikatnie ponad i ... co sie stanie z dawka IQ w momencie kiedy turbina zacznie przeladowywac ??

co na to MAP vs IQ - ogarniasz ??

podpowiem - zagladnij w nie czyszczony EGR ;)

tyle w temacie uszkodzonych gratow pod maska wzgledem wlacz/wylacz odczyt z czujnikow

Opublikowano

im więcej się cuduje kombinuje tym gorszy efekt wychodzi, ale wymiana przepłwki która tylko zaniża to nie porozumienie, to kasa wywalona nie potrzebnie w błoto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...