wesz82 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 W końcu zdecydowałem się na poprawę fabryki. Pierwszy pomiar to porażka auto nie miało w ogóle doładowania,okazało się ze przepływka zdechła. Podpięliśmy sprawną i od razu lepiej. Dodam ze można było więcej ale na razie i tak jest dobrze.
tomasz102 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Moment można było dać niżej, ale skoro to nie zostało zrobione to chyba musiał być jakiś powód. Jakie doładowanie zostało ustawione ?
wesz82 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2014 Będę szczery,nie naciskałem tunera o dół. Możliwe ze wpadną inne wtryski i wtedy na pewno poprawimy to. Jeżeli nawet nie wpadną to i tak za 2 miechy melduje się na softa i wtedy to zrobimy. Nie wiem jakie jest ciśnienie:embarrassed:
Matek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Nie lepiej było wyłączyć przepływke zamiast wsadzac zamiennik"?
wesz82 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 Nie lepiej było wyłączyć przepływke zamiast wsadzac zamiennik"? Do napisania programu podpięliśmy sprawna z innego auta a ja po trzech dniach załatwiłem używkę w dobrej kondycji. Tuner nie polecał wyłączenia przepływki.
Matek Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Pamiętasz może czym argumentował niewyłączenie przepływki?
leo... Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 biorac pod uwage mod'a na ulice - ECU czyta otwarcie EGR'u po MAF'ie - masz jeden argument ... nastepnym jest skalowanie IQ - do tego dochodzi stale 550mg po usunieciu przeplywomierza z ukladu - tu tez trzeba zrobic mape jadac do tunera z uwalonymi wtryskami zadasz od niego zeby ustawil maxymalna dawke wtryskiwanego paliwa (bo po co dawkowac paliwo) czy naprawiasz/wymieniasz uszkodzone wtryski ??
danielom Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Moim zdaniem, zdecydowanie wywalenie przeplywki jakże często wadliwej już po tylu latach wpłynie tylko korzystniej, dodatkowo, egr w avg? a na cholere komu piszesz ze trzeba zrobić mapę, to jakiś problem ? Chyba że się nie ogarnia tematu i chce tylko po łebkach Co innego uwalone wtryski, a co innego przeplywka której zadanie wiele nie zmieni a zastąpi ja godnie MAP
wesz82 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 Takie było założenie. Nie za mocno tym bardziej że turbo nie wiadomo w jakim stanie. Dla mnie ogarniecie sprawnej przepływki to żaden problem. Jak dla mnie to temat odłączenia przepływki jest podobny do tego co lepsze diesel czy benz.... Tak jak wcześniej pisałem,długo biłem sie z ta decyzją i dla mnie najważniejsze jest to a żeby auto pojeździło. Dlatego wybrałem poleconego dobrego tunera a nie jakiegoś box-a czy gotowca...
leo... Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Co innego uwalone wtryski, a co innego przeplywka której zadanie wiele nie zmieni a zastąpi ja godnie MAP max dawkowanie IQ po MAP jest nizsze niz po MAF (w przypadku TDI PD)- trzeba bedzie podciagnac max IQ (przynajmniej do poziomu MAF) chcemy wiecej mocy - dobrze by bylo podciagnac delikatnie ponad i ... co sie stanie z dawka IQ w momencie kiedy turbina zacznie przeladowywac ?? co na to MAP vs IQ - ogarniasz ?? podpowiem - zagladnij w nie czyszczony EGR tyle w temacie uszkodzonych gratow pod maska wzgledem wlacz/wylacz odczyt z czujnikow
ciahciah Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 im więcej się cuduje kombinuje tym gorszy efekt wychodzi, ale wymiana przepłwki która tylko zaniża to nie porozumienie, to kasa wywalona nie potrzebnie w błoto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się