damiś Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 wymieniał wczoraj filtr paliwa w moim audi a4b7 170km a tam czara ropa co to się dzieje jezdzi normalne:kwasny:
piotrsob1 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Czarne paliwo masz w zbiorniku, jak w jakiś sposób dostaje się do niego olej silnikowy A dróg którymi może się tam dostać jest kilka: 1. Tandemowa pompa paliwa ( a raczej jej wewnętrzne uszczelnienie) 2. Uszczelniacze pompowtrysków 3. Pęknięta głowica
damiś Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 a jak to z :wink:diagnozowac najlepiej
piotrsob1 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Najpierw na Twoim miejscu podmienił bym tandema (przy małej ilości paliwa w zbiorniku) wyjeździł potem ze dwa zbiorniki paliwa i sprawdził kolorek napędu. Jak poprawy nie będzie, to wymienił bym oringi na pompkach, i po dwóch następnych zbiornikach znów sprawdził zawarość zbiornika. A jak dalej nie będzie poprawy to chyba tylko wymiana głowicy, bo nic innego mi do głowy nie przychodzi Chyba że zapomniałem o jakimś newralgicznym miejscu, gdzie olej może się z paliwem zmieszać , może ktoś jeszcze coś mądrego podrzuci
damiś Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 a gdzie znajduje się ten tandem:wink:
piotrsob1 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Na tym zdjęciu masz zaznaczone na czerwono miejsce w którym powinna być zamontowana pompa tandemowa: Niestety na szybko nie znlazłem zdjęcia razem z pompą
damiś Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 da rady to zregenerować czy raczej nowa:decayed:
SotoM Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 mozesz silnik wstawic nawet drugi -nowy z fabryki -tez bedziesz miał czarne paliwo - te silniki tak mają... to jest tylko sadza. spokojnie nie panikuj. ja tez tak mam. dużą ilosc tej sadzy wyłapuja filtry - Filtron i UFI. - ja obecnie na pokładzie mam UFI. ale to maja tylko 170tki w 140 jeszcze sie nie spotkałem. ja tez tak kiedys spanikowałem jak ty,ale uswiadomił mnie kolega który od początku pracuje przy tych silnikach.- to widac czy paliwo jest brudne od sadzy czy od oleju. wlej te palliwo np w słoik i pod swiadło dzienne - jesli widac bez problemu żółć to ok jesli nic nie widac tylko sama czern nikszty żółci - w paliwie znajduje sie olej silnikowy.
damiś Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 sprawdzałem tak i widać na to że jest to olej silnikowy bo ropa ciemna jak czort:naughty:
piotrsob1 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Żeby sadze ze spalin się przedostały do paliwa, to ja widzę tylko jedną drogę , uszkodzone uszczelnienie końcówki pompowtryskwacza w głowicy, ale wtedy to raczej ciężko by było o poprawną pracę silnika , jak pompowtrysk byłby zasilany zawiesiną bąbelków spalin i paliwa A i jeszcze ewentualnie mikropęknięcie głowicy pomiędzy komorą spalania a kanałem paliwowym, lub kanałem wydechowym a kanałem paliwowym w głowicy ---------- Post dopisany at 02:22 ---------- Poprzedni post napisany at 02:15 ---------- da rady to zregenerować czy raczej nowa:decayed: Ja bym kupił w miarę młodą używkę, albo zamienił się z kimś (nie mającym tego problemu) na tandemy po prostu
SotoM Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 No to niestety,tak jak pioter ci podpowiada- vakum lub pd... Tez juz kiedys byl temat o tym... Tak jak písalem wyzej tez mam ciemnawe paliwo,ale to 4 osoby z aso mi potwierdziły ze te 170tki tak maja...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się