Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarne paliwo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymieniał wczoraj filtr paliwa w moim audi a4b7 170km a tam czara ropa co to się dzieje jezdzi normalne:kwasny:

Opublikowano

Czarne paliwo masz w zbiorniku, jak w jakiś sposób dostaje się do niego olej silnikowy :decayed:

A dróg którymi może się tam dostać jest kilka:

1. Tandemowa pompa paliwa ( a raczej jej wewnętrzne uszczelnienie)

2. Uszczelniacze pompowtrysków

3. Pęknięta głowica :naughty:

Opublikowano

Najpierw na Twoim miejscu podmienił bym tandema (przy małej ilości paliwa w zbiorniku) wyjeździł potem ze dwa zbiorniki paliwa i sprawdził kolorek napędu.

Jak poprawy nie będzie, to wymienił bym oringi na pompkach, i po dwóch następnych zbiornikach znów sprawdził zawarość zbiornika.

A jak dalej nie będzie poprawy to chyba tylko wymiana głowicy, bo nic innego mi do głowy nie przychodzi :naughty:

Chyba że zapomniałem o jakimś newralgicznym miejscu, gdzie olej może się z paliwem zmieszać , może ktoś jeszcze coś mądrego podrzuci :whistling:

Opublikowano

Na tym zdjęciu masz zaznaczone na czerwono miejsce w którym powinna być zamontowana pompa tandemowa:

4312107431_3.jpg

Niestety na szybko nie znlazłem zdjęcia razem z pompą :naughty:

Opublikowano

mozesz silnik wstawic nawet drugi -nowy z fabryki -tez bedziesz miał czarne paliwo - te silniki tak mają... to jest tylko sadza. spokojnie nie panikuj. ja tez tak mam. dużą ilosc tej sadzy wyłapuja filtry - Filtron i UFI. - ja obecnie na pokładzie mam UFI.

ale to maja tylko 170tki w 140 jeszcze sie nie spotkałem.

ja tez tak kiedys spanikowałem jak ty,ale uswiadomił mnie kolega który od początku pracuje przy tych silnikach.- to widac czy paliwo jest brudne od sadzy czy od oleju.

wlej te palliwo np w słoik i pod swiadło dzienne - jesli widac bez problemu żółć to ok jesli nic nie widac tylko sama czern nikszty żółci - w paliwie znajduje sie olej silnikowy.

Opublikowano

Żeby sadze ze spalin się przedostały do paliwa, to ja widzę tylko jedną drogę , uszkodzone uszczelnienie końcówki pompowtryskwacza w głowicy, ale wtedy to raczej ciężko by było o poprawną pracę silnika , jak pompowtrysk byłby zasilany zawiesiną bąbelków spalin i paliwa :decayed::whistling:

A i jeszcze ewentualnie mikropęknięcie głowicy pomiędzy komorą spalania a kanałem paliwowym, lub kanałem wydechowym a kanałem paliwowym w głowicy :eusathink:

---------- Post dopisany at 02:22 ---------- Poprzedni post napisany at 02:15 ----------

da rady to zregenerować czy raczej nowa:decayed:

Ja bym kupił w miarę młodą używkę, albo zamienił się z kimś (nie mającym tego problemu) na tandemy po prostu :whistling:

Opublikowano

No to niestety,tak jak pioter ci podpowiada- vakum lub pd... Tez juz kiedys byl temat o tym... Tak jak písalem wyzej tez mam ciemnawe paliwo,ale to 4 osoby z aso mi potwierdziły ze te 170tki tak maja...

Opublikowano

Dodatkowe smarowanie :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...