pcmirek Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Mam następujący problem płyn w wspomaganiu wymieniałem pół roku temu wszystko było ok w upały zaczęło mi wyć wspomaganie przepłukałem cały układ zmieniłem płyn na zielony febi i po zmianie jest jeszcze gorzej układ odpowietrzyłem mam pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy to jest wina przekładnia kierownicza czy pompa
pcmirek Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 ok dzięki to czas szukania pompy po regeneracji zf
grucha1 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Pompe znajdz 110 bar ta mocniejsza, u siebie tez ja wstawialem Wysłane z mojego Kiano Slim Tab 8 przy użyciu Tapatalka
grucha1 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Tak od mocniejszych silnikow,ale pasi bezproblemu bo mam u siebie Wysłane z mojego Kiano Slim Tab 8 przy użyciu Tapatalka
pcmirek Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 zakupiłem pompe od 2.5tdi 120bar i mechanik mówi że nie pasuje wogóle na śruby czy jest możliwość zamontowania tej pompy czy odpuścić temat i szukać innej
grucha1 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Bo sa dwa rodzaje pomp krotka i dluzsza.w nowszych jest krotsza i moze byc inna, wysłane kurierem
pcmirek Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 dałem ciała i kupiłem krótszą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się