Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne szuranie po dodaniu gazu i dymienie na czarni i niebiesko


1989irekmrozek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam kłopot ze swoim audi a4 b6 1,9 tdi avf dziwny szum po dodaniu gazu i przyśpieszaniu na każdym biegu oraz dymienie na niebiesko na zimnym silniku a na czarno na ciepłym prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjżyj się dokładnie turbosprężarce, ten właśnie odgłos szurania , obcierania może świadczyć o zużyciu łożyskowania wirnika turbiny i obciera on o obudowę.

Niebieski dym to może być olej przedostający się przez uszczelnienie turbulum i ulegający spaleniu :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi kolego turbo jest po regeneracji wczoraj je włożyłem je i dalej jest taki szum ale mniejszy za to samochód dymi na niebiesko wydaje mi się ze bardziej niż na starej jak jest ciepły to na czarno wywaliłem katalizator bo tak mi wcześniej radzili jak mi sie przycinał ze niby sie katalizator rozsypał i zatyka wydech ale po wycięciu dostałem tylko niebieski dym i czarny i mam wrażenie ze moje audi nie zbiera się tak jak trzeba tylko ma muła

:thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój brat mi robił on pracuje w firmie regenerującej turbo wiem ze turbo jest ok bo wcześniej puszczało juz olej w obie strony i miał duzy luz na łożyskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zawołaj braciaka niech obejży turbulum, sprawdzi luz na wirniku i napisz co stwierdził :decayed::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z turbo jest ok ale martwi mnie olej przedostający sie z odmy do turbo widać gołym okiem to może być przyczyną poddymiania na niebiesko jak silnik jest zimny :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak daje olej odmą do turba i robi się ciśnienie to stawiam że turbo ma luz osiowy i pompuje w kanał olejowy ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem turbo po regeneracji jak twierdzi mech jest ok tylko zaczął brać olej! więc pojechałem do mecha sprawdził turbo i powiedział że ok, odkręcił 1 świecę? sucha z odmy troche oleju jest ale podobno tak ma być? w poniedzialek mam mu zostawic auto bedzie szukać gdzie ten olej sp***rza zagadywał coś o pierścieniach uszczelniaczach wtryskach, gadam mu że przed regeneracją turbo nie brał aż tyle oleju a on na to że teraz jest ciśnienie i w związku z tym... na co zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem turbo po regeneracji jak twierdzi mech jest ok tylko zaczął brać olej! więc pojechałem do mecha sprawdził turbo i powiedział że ok, odkręcił 1 świecę? sucha z odmy troche oleju jest ale podobno tak ma być? w poniedzialek mam mu zostawic auto bedzie szukać gdzie ten olej sp***rza zagadywał coś o pierścieniach uszczelniaczach wtryskach, gadam mu że przed regeneracją turbo nie brał aż tyle oleju a on na to że teraz jest ciśnienie i w związku z tym... na co zwrócić uwagę?

najpewniej turbo kiepsko zregenerowane.dlatego lepsza używka w dobrym stanie niż regenerowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przed regeneracją nie brał oleju a po olej znika to przecież oczywiste że co było naprawiane to jest pokopane bo słomką z miski nikt go nie pije :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz mi napisać kiedy u ciebie pojawiał się dym rano na zimnym silniku czy na ciepłym a morze podczas jazdy :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...