Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat b5 fl Blue shadow metallic by bidzio1 led bix itp


bidzio1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pora przedstawić moje nowe zwłoki.

Po ciężkim rozstaniu z audi przyszła pora na cos troszkę większego.

Wybór padł na passat b5 fl

Trochę info.

Silnik 1.9 TDI avf

Rok produkcji 2005

Klimatronik

Parktronic

Alarm

3 Scyzoryki

Lusterka z kierunkami

Klimatyzowany schowek

Podgrzewane spryskiwacze

A tak poza tym

Zawieszenie 1bb - przeznaczenie do trudnych warunków drogowych

2 komplety 15 cali ze stali

Skrzynia 5 bieg. ( Przekładka z automatu)

Plany i modyfikacje.

Pakiet led - zrobiony

Pełne kolo stop - zrobione

Kompletne bixy ze spryskami i samopoziomowaniem - w trakcie.

Być może 2 DIN

Jakieś kolo 16 - 17 cali

Być może trochę zawiecha w dół.

I kto wie co jeszcze się wymyśli... czas pokaże

ena4uvy4.jpgujudesar.jpgemaru3ah.jpgegy6ypa4.jpgdabygaju.jpgutute4un.jpgu7a9a6u5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poczujesz różnice w oświetleniu drogi

Po przesiadce z poprzedniego auta na to co teraz jest mega różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w a4 miałem bixy a tu na zwykłych lampach to jak by świeczki w lampy wsadził.

Co do bixów do paska to najpierw soczewki idą do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki troszkę golasek ten Passat.....

a dlaczego skrzynia 5-tka, a nie 6-tka tak jak każdy AVF ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automaty miały Avf-a,pisze,że przekładał,a piątka podejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że przekładał dlatego pytam czemu nie 6-tka tak jak to powinno być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golas wersja Basis. Wczoraj wpadł tempomat. z taką skrzynia kupiłem. A jak czytałem forum passata z tematem wymiany skrzyni to piszą tak. Jak dla siebie to lepiej zakładać 5 jak na handel to 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem forum passata z tematem wymiany skrzyni to piszą tak. Jak dla siebie to lepiej zakładać 5 jak na handel to 6

czym to motywują ? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5lepiej sie jezdzi.6ka ma bardzo krotka jedynke,a te silniki nie maja dolu jak afn i jedynke zapina sie czesciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5lepiej sie jezdzi.6ka ma bardzo krotka jedynke,a te silniki nie maja dolu jak afn i jedynke zapina sie czesciej

tak się składa, że aktualnie jeżdżę takim AVF, a w poprzednim aucie miałem AFN/AVG i mam wręcz odwrotne odczucia niż ty napisałeś. AVF dużo lepiej się zbiera z dołu, a "jedynka" wcale nie jest taka krótka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam 1.9 ,po mieście, jeździło się najlepiej passatem w Afn-e,może mułowaty,ale ekonomiczny i cichy,a biegi zmienia się przyjemnie. Avf-a ma ojciec w passacie,a Awx-a miałem w skodzie,tak,że mam porównanie.Dużo,było na ten temat na forum i zdania różne,więc kończę ot.,bo swoje mam dawno wyrobione :)

Edytowane przez GILI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez miałem afn w audi jak się człowiek postarał to nieco ponad 4 l na 100 a avf to smok...

Trzeba trochę odświeżyć kotleta.

Taki nowy modzik 2e11e5e2efe3417899da5dba9fb6614a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...