Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Witam dzisiaj zauważyłem kolejny błąd mieszanki (taki standardowy- mixture adaptation bla bla - not reached). Sprawa wygląda tak: samochód jeździ jak miód, potem stopniowo się zamula i wzrasta spalanie, pojawia się błąd, i potem znowu jak miód. Co może być przyczyną? Sonda lambda? Może przytkany kat i przez to wariująca sonda? Samochód jeździ na sekwencji. Dodam jeszcze, że błąd pojawił się po parodniowej jeździ na benzynie. Czekam na sugestie Pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 10-01-2007, 21:43 ] odblokowany na prośbe Kazia Zobaczymy co na to inni zieloni. Ale mógłbyś chociaż wrzucić pełen błąd, a nie tylko ble ble ble :diabel:
pre_pl Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Kaziu, spójrz tam : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5066 tymczasowo zamykam, żeby nie drązyć prawdopodobnie tych samych rzeczy w dwóch tematach... [ Dodano: 10-01-2007, 21:46 ] odepnij przepływomierz i sprawdź czy będzie podobny efekt w jeździe, postaraj się o lambde do podmienienia (nawet można kupic, nie duzo kosztuje - a potem najwyzej sprzedac na allegro jak nie bedzie potrzebna).
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 niestety wykasowałem i nie zapisałem. Tak wiem, to było głupie. Jak się pojawi ponownie to go wkleję. [ Dodano: 10-01-2007, 21:51 ] acha i dodam, że wątpiłbym w winę lambdy. Raczej od razu by się jej błąd pojawił jakby ześwirowała.
pre_pl Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 no może tak być jak piszesz, ale czasem błąd się może nie pokazać i trzeba w odpowiednich blokach sprawdzić sonde. Ale nie wiem w których, liczę na pomoc kolegów albo pomierzyc ja normalnie
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 no może tak być jak piszesz, ale czasem błąd się może nie pokazać i trzeba w odpowiednich blokach sprawdzić sonde. Ale nie wiem w których, liczę na pomoc kolegów albo pomierzyc ja normalnie chyba wiem co to za bloki. Kiedyś się bawiłem coś. Sondę najlepiej kupić oryginalną czy można zastosować jakiś zamiennik? [ Dodano: 11-01-2007, 00:12 ] i jeszcze jedno czy sonda ma wbudowany czujnik spalania stukowego? Chyba zakupię nową, cena nie jest ogromna i z głowy już będę miał ją na przyszłość.
szogun0 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Czujnik spalania stukowego jest przykręcony do bloku. Może być tak, że jak ci zamula to może być coś z przypiekającymi się wtryskami.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 może być coś z przypiekającymi się wtryskami Mógłbyś coś więcej napisać na ten temat? [ Dodano: 11-01-2007, 12:07 ] można to Vagiem sprawdzić? Np. po czasach wtrysków?
pre_pl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 a zamula Ci na czym ? Na gazie czy benzynie, bo trochę zgłupiałem...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 a zamula Ci na czym ? Na gazie czy benzynie, bo trochę zgłupiałem... hahah ja też zgłupiałem Wcześniej muliło na tym i na tym. Wczoraj przełączyłem na gaz i chodził pięknie. Niestety nie pomyślałem wtedy żeby przełączyć na benzynę i zobaczyć jak chodzi. Może bym jakieś logi porobił ale nie za bardzo umiem :zly:
pre_pl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 no to jak na gazie Ci dobrze chodzi, a ten efekt co opisujesz u góry masz na benzynie, to przychylam się do tego co napisał szogun Wlej czegoś na przeczyszczenie i pojeździj na benzynie, przegoń zdrowo auto Jeszcze mam pytanie, mając gaz jak często jeździsz na benzynie ?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Jeszcze mam pytanie, mając gaz jak często jeździsz na benzynie ? nic się nie bój, często parę razy w tygodniu. Wezmę Vaga i coś pobawię się dzisiaj. Zobaczymy.
pre_pl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 nic się nie bój, często parę razy w tygodniu. cholera myślałem, że inaczej napiszesz...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 cholera myślałem, że inaczej napiszesz... hehehehe po prostu nie mam koło domu stacji a robię krótkie trasy więc nieraz nie opłaca mi się jechać po gaz po prostu
Stivix Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Witam... Od pewnego czasu mam problem z moim samochodem (AUDI A4 ADR 1.8 Avant) Kiedy rano odpalam odpala od razu i na wolnych obrotach pracuje OK, natomiast po dodaniu gazu dławi go przez pierwsze 30 sekund, potem jakby dostawał paliwa i rosną obroty. Niestety na benzynie zawsze brakuje mocy, szarpie i po dodaniu gazu nie rosna prawidłowo obroty. Dławi go bardzo, że ze skrzyzowania strach ruszać... Po nagrzaniu silnika jest trochę lepiej, ale silnik nie reaguje właściwie na wciśnięcie pedału gazu. Po prostu go zamula i nie mozna gwałtownie przyspieszyć... Samochód ma zamontowaną instalkę sekwencyjną LPG - DREAM XXL i jak przełączy się na gaz to wszystko jest OK i na gazie pracuje jak złoto... Problemy są TYLKO NA BENZYNIE... Zakupiłem juz filtr paliwa, w przyszłym tygoniu go wymienię... Sprawdzałem go na VAG-u i pokazał cos takiego: 7 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-10 - - - Intermittent 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu błędów jakby lepiej pracował ale nie długo... Może ktos mi pomożę? Może ktos miał już podobny problem? Zastanawiam sie nad wymianą sondy lamda ale po skasowaniu błędów po 2 tygodniach błąd sondy juz sie nie pojawił. Zostały tylko błędy czujników spalania stukowego. CProsze o pomoc... POzdrawiam...
M_ILES Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 Przeplywomierz (MAF sensor) zrob LOGI i sie wyjasni...
Stivix Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Gdzie mam zlikalizowac przepływomierz?? Jak wykonac logi? To się robi VAG-iem tak? Sorki że pytam jak przedszkolak ale jestem nowy z marką AUDI... Możesz mi napisac co i jak mam po kolei zrobić?? Pozdro....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się