trepek Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Znajomy ma Passata FL z silnikiem AWX. Był lekki gong z przodu, zdjąłem pokrywę zaworów i... jeden pompowtryskiwacz miał delikatny luz, który był kasowany jak dźwigienka na niego naciskała dopiero. Po zdjęciu mechanizmu z dźwigienkami dwie sprężyny od pompowtryskiwaczy wychodzą w palcach do góry, jedynie na jednym sprężyna mocno się trzyma. Co ciekawe, jak zamontowany był luźny pompowtryskiwacz to silnik podczas ręcznego kręcenia blokował się w momencie nacisku dźwigienki na pompkę. Po zdemontowaniu felernej pompki i kręceniu kluczem za wał czuć w momencie, jak dźwigienka miałaby nacisnąć na pompowtryskiwacz, dwa przeskoki... Zdjęcia: ---------- Post dopisany at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:19 ---------- Jakieś pomysły ki czort?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się