Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podlączenie cb


lisek120

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie pytanie otóz podłaczam wlaśnie cb, ulokowalem w szufladce pod kiera weszlo idealnie, ale teraz mam problem z zasilaniem bo niechcę zeby wisial mi kabel i zajmowal calyczas miejsce w zapalarze i wpadlem na pomysł zeby podlaczyć je pod kabelek od zasialania od podświetlenia popielniczki (jestem trochę zielony w tych sprawach) tylko czy to realne, i jezeli tak to kiedy mi będzie cb działac gdy wlacze zaplon, cały czas a może tylko gdy zapale światła? Chodzi kompletnie o ten kabelek:zapalar.jpg | Fotosik.pl

Czerwony to plus no nie? Aha puszczać wrazie w przez jakis bezpiecznik czy mozna bezposrednio?Przychodzi mi jeszcze na myśl centralka od telefonu w samochodzie moze gdzies tam.

Lub jeżeli to zły pomysł to podajcie jakieś swoje gdzie latwo i bez kombinacji moge się wpiąć,?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od podswietlania popiolki? podswietlanie jej dziala raczejmwtedy jak sie ja otworzy no chyba ze dziala caly czas , ale jesli tak jak mowie to cb bedzie dzialac jak otworzysz popiolke, druga sprawa podswietlanie napewno dziala wtedy jak wlaczysz swiatla i tez wtedy bedzie dzialac cb....nie komplikuj sobie zycia i jesli masz cb pod kiera to najprosciej podepnij czerwony (tak to jest +) pod skrzynke bezpiecznikow , na odwrocie dekielka masz rozpiske co jak i do czego, drugi przewod do jakiejs sruby tj masy i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bezpiecznik powinieneś mieć oryginalnie wychodzący z cb. taki biała podłużna obudowa:wink: Taka puszeczka: 296-906-thickbox.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś ściągną tą półkę to zobaczyłbyś całą centralkę oraz grube kable "+" i "-".

Ja się tam podłączyłem z CB, oczywiście z użyciem bezpiecznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś ściągną tą półkę to zobaczyłbyś całą centralkę oraz grube kable "+" i "-".