Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Springi -40/-40


blind0

Rekomendowane odpowiedzi

Serio jest lepiej?

W przypadku tego sedana i Fk całkiem fajnie - nie czuć było, że to gwint :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiem tak, Stasiu, musiałbym się przejechać z Keżorem bo jeździłem ostatnio Egona autem w sedanie i on ma TA za 900 zł i sobie chwali, ja również nie stwierdziłem aby był jakoś mega twardy, bardzo przyjemnie mi się jeździło. a na aucie tak to wygląda:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/232765-b6-awx-audi-a4-b6-by-egon-gwint-19-nowe-foto/


Tylko że to akurat B6 a tam jest znacznie wyższa sztywność nadwozia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te koła mnie zatkały :wink: Są odjazdowe.

Tzn B6 ma sztywniejsza budę niż B5? U siebie mam założone rozpórki góra/dół + góra przykręcona jeszcze po środku do grodzi (rozpórka bodaj z C5)

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Między B5 a B6/B7 jest przepaść jeśli chodzi o sztywność nadwozia, tak samo pomiędzy B6/B7 a B8, całkiem inna liga.

Jak masz rozpórki to będzie lepiej, nie pamiętam dokładnie bo piszę w kilku wątkach ale serię miałeś 1BA bodajże, tak?

Jeśli tak to poszukaj jeszcze stabilizatora od RS4, podpowiem Ci jeszcze że ten sam stabilizator był w S4 oraz wszystkich A4 z ori zawieszeniem 1BE/1BV :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miałem najzwyklejsze 1BA według wlepki. O stabilizatorze myślałem od zakupu ale nie bardzo wiedziałem od czego podejdzie. Pasuje P&P? Może jeszcze coś można podmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiem tak, Stasiu, musiałbym się przejechać z Keżorem bo jeździłem ostatnio Egona autem w sedanie i on ma TA za 900 zł i sobie chwali, ja również nie stwierdziłem aby był jakoś mega twardy, bardzo przyjemnie mi się jeździło. a na aucie tak to wygląda:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/232765-b6-awx-audi-a4-b6-by-egon-gwint-19-nowe-foto/

Tylko że to akurat B6 a tam jest znacznie wyższa sztywność nadwozia :wink:

Kędzior w B5 miał TaTechnix - masakra :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miałem najzwyklejsze 1BA według wlepki. O stabilizatorze myślałem od zakupu ale nie bardzo wiedziałem od czego podejdzie. Pasuje P&P? Może jeszcze coś można podmienić?

Tak, stabilizator pasuje p&p, z zew niczym się nie różni, jak weźmiesz oba do ręki to wtedy się skapniesz o co chodzi, ten z RS4 jest cięższy :wink:

W B5 i ośce, niestety to już wszystko, w q można z tyłu jeszcze coś pokombinować,

Odnośnie TA w B5 to właśnie słyszałem tylko że twardo ale nie jeździłem a B6 całkiem fajnie.

No właśnie takich jest najwięcej opinii o TA. To podobno MTS jest dużo bardziej do ludzi.

To może byś parę złociszy dołożył i AP? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do stabilizatora to chyba cięższy=sztywniejszy :)

No właśnie kiedy nie przeglądam gwintów wchodzę w AP i zastanawiam się nad nim. Co to jest warte? Żeby to miało tyle opinii co MTS czy TA to bym wiedział. To ze dwie półki wyżej ale czy warto 2 tyś wywalać?

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ten temat czytałeś?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/264224-na-jakim-gwincie-jezdzicie-wrazenia-opinie-etc

ale przytoczę Ci z ostatniej strony wpis mojego kolegi i znawcy od gwintów :kox:

"Moje spostrzeżenia na temat gwintów:
- KW V1 dobry gwint, dość czesto wylewają się tylne amorki można kupić MTSa za 300zł na tył i polatać z 2lata.
- Weitec bardzo komfortowy, amortyzatory ze średniej półki podobnie jak w KW V1 lubi się wylać
- H&R na czerwonych sprężynach i grubym tłoku, twardo ale sporo wytrzymuje i bardzo dobrze wpływa na prowadzenie
- FK high sport, znam przypadek że nowe amorki już stukały...
- FK żółty, na rynku jest dużo chińczyków ogólnie szmelc...
- AP dobry stosunek ceny do jakości"

Myślę że Hamerek nie będzie miał nic przeciwko że pożyczyłem jego wypowiedź :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info :wink: Ogólnie wczoraj wyczytałem , że AP to KW które nie spełniło wymagań producenta i ma trochę gorsze parametry. Nawet zdjęcia z porównania znalazłem i wyglądają identycznie. Zmieniają tylko kolor sprężyny i nalepkę z logo na dole lagi.


Bardzo interesuje mnie też firma Vogtland. Podobno bdb jakość i super spisuje się na naszych drogach bo dość miękkie. Problem tylko w tym , że gwintów 0 a ich kit;y mają za małe obniżenie jak dla mnie i jest lipa. Musze zbadać całą ofertę tej firmy. Tak samo jak K.A.W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie chcę przetestować Vogtland-a w swoim aucie ale pewnie najwcześniej w przyszłym roku kupię. Sam jestem ciekaw jak taki kit, amorki wraz ze sprężynami się spisze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale obstawiam , że charakterystyka będzie super.


No i jak tam Panie Blind0 sprawa ze springami? Ja podjąłem decyzje , że 1 grudnia wchodzę w nowe i nie ma zmiłuj. Mam tylko dylemat czy wziąć Sportline 45/40 czy Weiteca 60/40. Nie chce żeby się okazało iż z przodu mi za mało siadł. Na bank Eibach będzie bardziej komfortowy. Z kolei Weitec to już raczej mega gleba przy -60. Ogólnie to Sportline mam zaklepanego i 1 do mnie jedzie tak czy siak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło słyszeć, że w końcu coś się ruszyło. Ten weitec to po ile chodzi nowy ? droższy od eibacha ? kiedy chcesz to Pan montować?:D Ja już się uparłem na tego sportline także ze zmianą kół na letnie wrzucam go na auto. Chociaż jak widzę, że chłopaki co jeżdżą na gwincie to na zime zakładają takie kity -40 to śmiać się chce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bywa :grin: Weitec nie wiem ile nowy. Używka ok 300zł.


Tak auto stoi na Weitecu 60/40 i kołach 19 mam nadzieję , że właściciel auta nie pogniewa się za wklejenie jego zdjęcia :

http://www.directupload.net/file/d/3816/ki68q3pj_jpg.htm

Super to siadło. Dochodzą mnie słuchy , że przy Sportline może być kupa przy silnikach 1.8/1.8t bo słabo to z przodu siada z powodu małej masy i może wyjść z tego -35/40 a takie obniżenie to ja mam gdzieś.

Jak Eibach mógł to tak skopać i dać dla B5 tylko jedną kategorie wagową do 1070kg. Mój przód waży 100kg mniej i jakoś w te -45 nie wierze.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie, z tą jedna kategorią wagową to jakaś kpina. Zresztą już samo to, żeby znaleźć jakieś a4 b5 na tym sportline graniczy z cudem także może faktycznie coś w tym jest. Na tym srebrnym avancie jak dla mnie jest bomba :thumbup1:
Szkoda, że ciężko znaleźć kogoś kto by dał jasny pogląd na to SL w b5. Teraz znowu będę myślał do wiosny czy pakować się w te eibachy czy szukać jakiejś alternatywy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA chyba odpuszczam i biorę Weiteca. Będą u mnie ok 1 grudnia. Nie to , ze kupuje je za 230 z paką to jeszcze koleś dokłada sport amorki na przód ściągnięte z niemca. Siądzie to na pewno dobrze mam tylko nadzieje , że da się na tym jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...