Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi na biało - niebieskopo wymianie turbiny z AWX-a


HaI2naS85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w weekend wymieniłem turbine z BRB (Audi A4B7 1.9 TDI) na mocniejszą z AWX-a przy demontażu starej turbiny nie znalazlem ani grama oleju w dolocie intercoolera od strony turbiny znaczy jak sie włożylo palec to był delikatnie z oleju ale olej nie kapal z przewodu. Nastepnie wymontowałem EGR żeby zobaczyć w jakim jest stanie, okazało sie ze EGR byl bardzo zasyfiony wiec go wycześciłem i kolektor również oczywiscie w miare mozliwosci dojscia śrubokrętem. po poskladaniu wszystkiego do kupy przejechalem sie wszystko fajnie pieknie ladnie cignie ale przy ruszaniu puszcza bialo niebieskie bąki :( wczesniej nie bylo takiego czegoś. Turbina jaką nabylem rzekomo jest po przebiegu 130 Tys w co zbytnio wiezyc sie nie chce chociaż wygląda naprawde dobrze nie ma otarć luzu itd. ale niepokoją mnie te baki :/ aaa i jeszcze jedno po ostrzejszej jezdzie jak przyjade np. na garaż to po przegazowce slychac dziwny odglos przy schodzeniu z obrotow tak jakby blow off ale nie doslownie juz przy dolnym zakresie obrotow. Jesli ktos mial podobny problem lub wie co moze byc przyczyna porosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak zwane parskanie turbiny to jest cofka powietrza jak schodzi z obrotów. Wystroić ją i powinno się to pomniejszyć. Dziwna sprawa że dymi.. ile km zrobiłeś na niej?? Jak nie ejst wystrojona to w dolnej partii obrotów może bąka puszczać czarnego... Do póki nie wystroiłem hybrydy AWX tak właśnie miała że na czarno podkapcała... teraz mam jeszcze 1 problem z brakiem paliwa i muszę powalczyć. U siebie wywaliłem EGR z chłodniczką wyłączyłem programowo i problem mam z głowy z awaryjnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie zrobilem na niej jakies 100 km wiec szalu nie ma :) w przyszlym tygodniu jade na korekte programu moze moj magik powie mi cos wiecej. A moze byc tak ze poprostu wypala sie ten nagar ktory niedokladnie wydmuchalem z kolektora ? i jeszcze jedno pytanko czy da cos u mnie wymiana kolektora na taki z AWX-a chodzi mi czy bedzie mialo wiecej mocy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież kolektor masz duży jak sobie przypominam masz elektryczny egr i klape gaszącą wiec tam jest spora gardziel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...