Artuditu Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Mam uszkodzona wiskoze i pytanie do znawców.Jak dobrac sie do tego cholerstwa.Czy trzeba zdejmowac przedni pas zeby ja wymontowac,czy moze tylko alternator?Niechciłabym narobic sobie zbednej roboty.Z góry dziekuje za odpowiedzi
darkle Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Przedwczoraj wymieniałem i da radę bez ściągania przodu. Tu masz wszystko ładnie opisane: Alternator, pulley removal and fan clutch bearing removal-B5 Passat TDI | VW TDI forum, Audi, Porsche, and Chevy Cruze diesel forum A więc wpierw odkręcasz śrubę mocującą do czego potrzebujesz jakiś klucz do nakrętek dwuotworowych, powinien pasować od jakiejś szlifierki kątowej i z drugiej strony imbus 8 - gwint normalny, prawoskrętny. wysuwasz trochę wisko i odkręcasz alternator. Trochę problem jest z wyciągnięciem całego wiatraka z wiskozą bo mało miejsca jest między chłodnicą a łożyskiem na którym osadzona jest cała wiskoza z kołem pasowym ale po odpowiednim pokombinowaniu i trochę siłowo ją wyciągnąłem tylko trochę rysując chłodnicę. Jakie masz objawy padniętej wiskozy?
Artuditu Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 dzieki z odpowiedz.W przyszlym tygodniu prawdopodobnie bede robił rozrzad wiec odrazu za jednm zamachem zrobie i wisco,jedno robieranie bez kombinowania.A objawy mam takie ze wiskoze moge zatrzymac reką a potem długo sie napedza zanim nabierze obrotów . ---------- Post dopisany 09-07-2014 at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 18:34 ---------- dzis wymieniałem rozrzad i przy okazji zregenerowałem sobie wiskoze.działa jak ta lala.Koszt regeneracji 15pln(olej silikonowy)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się