Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Folia zdziera podgrzewanie?!


SLOVIAN

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem.

Chcialem zmienic folie na szybach,byłem nawet dzis w zakładzie3 ustalic co i jak ale gosc powiedział ze jak zerwie stara folie to sciezki tez zejda (na 99%)

Tak wiec nie wiem co robic,ta folia hu...nia a nowej nie zaloze bez podgrzewania.

Ma ktos na to rade?

Oczywiscie nie zamierzam zmieniac szyby cxałej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia z tym ale chyba gościu coś ściemnia. Zdemontować szybę i dobrze ją podgrzać i powinno złazić myśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja gdy obklejalem auto powiedziano mi odrazu ze przy pozniejszym sciaganiu jest mozliwosc ze podgrzewnie zerwie sie razem z folia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to dziwne bo oniakowki powidzieli ze beda zrywac ta folie a ma tam troche ścieżek takze jak sie tego podjeli to napewno daja rade to zdjac malo bolesnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oniakowki powidzieli ze beda zrywac ta folie

Sorki za mały OT, ale jak to zrywać??? Tak się nią jarał, a teraz zrywa? Przestałą się podoba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przestała i nie podniecam sie folią , poprostu zostawiłem bryke na cały dzień a oni dostali folie dopiero 3 godziny przed odbiorem samochodu no i zrobili na szybko wyszło pare bąbli itd mało to widać ale mnie to wq i będą robić od nowa , nie dość że mam ścieżki w tylnej szybie to jeszcze anteny w bocznych , powiedzieli że zero problemu z zerwaniem tylko trzeba uważać bardziej . Jak będe miał czas to podjade i zdam relacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie,moze by tak samemu powpli to zrobic i zerwac ,pomeczyc sie kilka godzin. Z drugiej strony to ryzyka bo jak sie odklei czesc a zaczna sciezko schodzic to juz sie tego nie przyklei ponownie.

Swoja droga ''Ono" daj relacje po zabiegu.