Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

Mam pytanko moze ktos sie interesowal tematem zalozenia turbo z 2.0 170KM BMNa? Wiadomo ze turbina w tych modelach jest zespolona z kolektorem co w przypadku odkrecenia turba corasa od czesci goracej i wpasowanie jej w kolektor ze 130 konnego tdika jak AWX AVF czy nawet AJM ATJ? Ktos ma dane jakie wymiary maja wirniki ?? Alternatywa dla BRD.

---------- Post dopisany 04-07-2014 at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 11:33 ----------

Nowe info

Rozmawialem z gosciem namiar dali mi ze strony turbo-online.pl ktory regeneruje i modzi turbiny. Chlop mowi ze nie trzeba wymieniac rdzenia calego a mozna zrobic hybrdyde na turbinie awx wystarczy zalozyc wirnik ze 170 konnego tdika i przerobic muszle tak zeby wiekszy wirnik sie zmiescil. Cena zabiegu z wirnikiem i wywazeniem 350pln calkiem niezle w przzypadku regeneracji podstawowej 650pln.

Teraz pytanie czy osie na ktorych montowane sa wirniki sa takie same 130 / 170 KM chodzi o grubosc? Co sie to nie ukrecilo jak czytalem o hybrydach awx/ arl ma ktos taka wiedze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiedz lepiej do czego dążysz? jaką moc z tego chcesz uzyskać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale seryjne z jakiego silnika? z AJM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev sprzedawał hybrydy AWX na wirniku zimnym z 2,5TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze strojeniem nie było problemu ceny nie pamiętam ale nie była kosmiczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez jestem ciekawy co daje wirnik od 2.5 w turbo AWX bo mam turbo od 2.5 wiec moze bym zrobil taka hybryde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem napisac do Deva ale nie mozna mu wyslac PW. Dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie nie bo jak chce kliknac na wyslij wiadomosc czy cos takiego to poprostu tej opcji nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki takie kombinacje moze maja swoje zalety P&P ale maja też ciasną muszlę goracą.....

---------- Post dopisany at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ----------

do Deva trzeba dzwonić ma numer w podpisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciasno = dużo spalin (z większej mocy) w stosunku do wielkości muszli i wirnika czyli słaby przepływ i podwyższone EGT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...