olovski 2 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Siemka Mam pytanko moze ktos sie interesowal tematem zalozenia turbo z 2.0 170KM BMNa? Wiadomo ze turbina w tych modelach jest zespolona z kolektorem co w przypadku odkrecenia turba corasa od czesci goracej i wpasowanie jej w kolektor ze 130 konnego tdika jak AWX AVF czy nawet AJM ATJ? Ktos ma dane jakie wymiary maja wirniki ?? Alternatywa dla BRD. ---------- Post dopisany 04-07-2014 at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 11:33 ---------- Nowe info Rozmawialem z gosciem namiar dali mi ze strony turbo-online.pl ktory regeneruje i modzi turbiny. Chlop mowi ze nie trzeba wymieniac rdzenia calego a mozna zrobic hybrdyde na turbinie awx wystarczy zalozyc wirnik ze 170 konnego tdika i przerobic muszle tak zeby wiekszy wirnik sie zmiescil. Cena zabiegu z wirnikiem i wywazeniem 350pln calkiem niezle w przzypadku regeneracji podstawowej 650pln. Teraz pytanie czy osie na ktorych montowane sa wirniki sa takie same 130 / 170 KM chodzi o grubosc? Co sie to nie ukrecilo jak czytalem o hybrydach awx/ arl ma ktos taka wiedze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Kolego powiedz lepiej do czego dążysz? jaką moc z tego chcesz uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Tyle na ile pompki seryjne pozwola. Tansza alternatywa dla BRD?? Nowe mozliwosci i pomysly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 ale seryjne z jakiego silnika? z AJM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Tak ajm atj z mozliwiscia rozwoju Maly zapas na suszarce nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 dev sprzedawał hybrydy AWX na wirniku zimnym z 2,5TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Jak to ladowalo wstawalo i dawalo sie wystroic?? Pamietasz cene tych suszarek?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 ze strojeniem nie było problemu ceny nie pamiętam ale nie była kosmiczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Kolo kompresji w 2.5 jest wieksze niz w brd czy bmn?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 ja tez jestem ciekawy co daje wirnik od 2.5 w turbo AWX bo mam turbo od 2.5 wiec moze bym zrobil taka hybryde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Nikt nic nie wie w temacie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Chcialem napisac do Deva ale nie mozna mu wyslac PW. Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 pewnie skrzynke ma pełną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Wlasnie nie bo jak chce kliknac na wyslij wiadomosc czy cos takiego to poprostu tej opcji nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 chłopaki takie kombinacje moze maja swoje zalety P&P ale maja też ciasną muszlę goracą..... ---------- Post dopisany at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ---------- do Deva trzeba dzwonić ma numer w podpisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 W sumie wymieniany jest wirnik strony zimnej dlaczego ma miec ciasno seryjny wirnik w seryjnej muszli od strony goracej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 ciasno = dużo spalin (z większej mocy) w stosunku do wielkości muszli i wirnika czyli słaby przepływ i podwyższone EGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się