Kosa-00 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 panowie mam pytanie czy w B6 da sie dostać do parownika tak jak to jest w B5 po wyjęciu wentylatora bo te ozonowanie i ultra dzwięki to są do d*py wole to spryskać i wyczyścić tak jak robiłem B5 zawsze było super i jakie ciśnienie powinno w vcds pokazywać bo u mnie jest 6 bar czy trzeba nabić i napompować oliwy???? najlepiej na jakim kanale to sprawdzić
kiko79 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 jezeli chcesz wydłubać parownik całkowicie to pozostaje tylko rozepreć cały kokpit Możesz również dostać się do parownika przez mały otwór przewidziany przez producenta. W tym celu odkręcasz schowek pasażera, znajdujesz gumowy korek, wyciagasz go i widzisz ścianę parownika. Dostęp taki sobie, ale możesz coś pod ciśnieniem podać. Pamiętaj że smród z klimatyzacji pochodzi od zewnętrznej strony parownika (od strony silnika) wiec wypadałoby zająć się nią. W tym celu wyciągasz filtr kabinowy i środek do czyszczenia (pianka a najlepiej izopropanol) lejesz na rozkręcony z pełną predkością wentylator klimatyzacji. Mnie rozbieranie całego kokpitu przeraża.
rafalklon Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Hej . i co wpsikujesz ten izorpopanol na rozpedzony wentylator i myslisz ze niczego nie uszkodzisz ? tez o tym myslalem ale powiem szczerze ze sie boje zeby nie zniszczyc wentylatora/ dmuchawy . przeciez on jest jakos smarowany a izopropanol wypłucze z niego smary
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się