patrikoss Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam kupiłem rozbite audi a4 b6 1.9 TDI 130KM AWX kupiłem do niego kompletny przód z anglika ale od 2.0 FSI chłodnice są takie same ale obudowa wentylatora jest inna moja stara w TDI ma dwa wentylatory a te od FSI jest jeden wentylator i żaluzja prosił bym o waszą pomoc co ten wentylator będzie pasował do TDI z góry dzięki za pomoc
szakal222 Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Ja u siebie wyrzycilem zaluzje i tez jezdzi ok .nie zauwarzylem zadnycch negatywnych skutkow Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
patrikoss Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Opublikowano 12 Lipca 2014 Tylko ze u mnie teraz oryginalnie są dwa wentylatory a w tej obudowie z żaluzją jeden nie wiem czy jak czegoś nie podłącze to nie bedzie mi wyrzucał jakis błędów i czy bedzie to ogólnie działać
szakal222 Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 A dlaczego. .jezeli sa sprawne to powinno byc ok Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
patrikoss Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Opublikowano 15 Lipca 2014 Czyli w tej obudowie z zaluzja jeden wentylator odpowiada za klime i chlodzenie? ---------- Post dopisany at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ---------- A mam do ciebie pytanie szakal czyli ty miales orginalnie dwa wentylatory ale wymieniles na ten jeden z zaluzja dobrze rozumiem?
szakal222 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Tak jeden odpowiada za 2 czynnpsci .ta zaluzja ma sie uchylac przy wiekszych predkosciach .a tak caly czas zamknieta .mialem z zaluzja i jednym wentylatorem. Wywalilem zaluzje i tez bylo ok z jednym .teraz mam tak zrobione .a wczesniej. Mialem z. Dwoma i zmiana poszla bez problemu Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
patrikoss Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Opublikowano 17 Lipca 2014 A przewodów kostek itp ani nic w komputerze nie musiałeś przerabiać?
szakal222 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Chyba nie .ponad rok temu to robilem wiec slabo pamietam Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Ra4al Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Wszystko jest p&p, nic nie trzeba przerabiać .
bobikos Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 koledzy ale o czym mowa. W 1.8 T jest rzeczywiście jeden wiatrak i żaluzja. w 1.9 tdi są dwa wiatraki i one muszą tam być! Jak nie podłączysz elektrycznego to na bank będzie wywalało błąd, poza tym klima zapewne nie odpali. Dodatkowo na pasie zamontowany jest regulator wentylatora. Kup pas od 1.9 tdi i już.
Ra4al Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 W 2.5 TDi V6 fabrycznie jest jeden wentylator elektryczny i jeden na wiskozie. Ja pozbyłem się tego na wiskozie zastępując go wentylatorem elektrycznym z 3.0 w benzynie i jakoś wsio działa i nie ma błędów. A klima też działa i chłodzi. Sam regulator wentylatora jest całym elementem sterującym jego pracą, a nie ECU silnika. ECU podaje tylko sygnał o temperaturze silnika i o tym czy klima jest włączona a sam regulator już steruje sobie odpowiednio wentylatorami.
bobikos Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Ok. Różnica jest taka że Ty nadal masz dwa wiatraki a kolega zamiast dwóch chce zamontować jeden, bo w miejscu drugiego są żaluzje. 1.8 T było zaprojektowane pod 1 wentylator, a 1.9 tdi pod dwa. Decyzja należy do kolegi szakal222. Należałoby po takiej modyfikacji obserwować co się dzieje z temperaturą silnika w upalne dni. Z drugiej strony 2.0 tdi ma jeden elektryczny wentylator i jakoś daje radę. Kolego Ra4al powiedz, czy przy okazji wymiany na dwa elektryczne wentylatory, wymieniłeś również regulator wentylatorów na taki który obsługuje dwa? Czy za przypadkiem nie jest tak, że 3.0 ma dodatkowy szary czujnik temperatury cieczy tuż przed chłodnicą, a informacja z niego jest potrzebna regulatorowi do odpowiedniego sterowania wentylatorami?
Ra4al Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Ja wymieniłem cały zespół wentylatorów wraz z regulatorem na ten z 3.0 czyli z obsługą dwóch wiatraków. Wszystko działa jak należy wiatraki załączają się wtedy kiedy powinny i w taki sposób jaki powinny. Dodatkowo po wyłączeniu silnika gdy wiatrak jest załączony on dalej jeszcze przez chwilę pracuję.
szakal222 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Ok. Różnica jest taka że Ty nadal masz dwa wiatraki a kolega zamiast dwóch chce zamontować jeden, bo w miejscu drugiego są żaluzje. 1.8 T było zaprojektowane pod 1 wentylator, a 1.9 tdi pod dwa. Decyzja należy do kolegi szakal222. Należałoby po takiej modyfikacji obserwować co się dzieje z temperaturą silnika w upalne dni. Z drugiej strony 2.0 tdi ma jeden elektryczny wentylator i jakoś daje radę. Kolego Ra4al powiedz, czy przy okazji wymiany na dwa elektryczne wentylatory, wymieniłeś również regulator wentylatorów na taki który obsługuje dwa? Czy za przypadkiem nie jest tak, że 3.0 ma dodatkowy szary czujnik temperatury cieczy tuż przed chłodnicą, a informacja z niego jest potrzebna regulatorowi do odpowiedniego sterowania wentylatorami? Nie ma zadnych problemow lata jak ta lala Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
patrikoss Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 Najbardziej to się boje tego że jakies kostki nie będą pasować że będzie coś nie tak z elektryką
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się