kyniu 0 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Tak jak w temacie moje 2.8 v6 z LPG na zimnym silniku ciężko odpala z 10 sekund trzeba kręcic dopiero załapie,a na ciepłym odpala od strzała i do tego błąd 17841 który po skasowaniu ponownie się pojawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzol 0 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Sprawdź czujnik temperatury, czy pokazuje prawidłowe wartości. Natomiast błąd 17841 odnosi się do pompy wtórnego powietrza. Możesz poczytać o tym tutaj: Forum Audi A6 Klub :: Zobacz temat - [iNNY] Układ doprowadzania wtórnego powietrza SAI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyra93 0 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 czy problem został rozwiazany ? moje v6 rownież ciezko odpala na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Też bym obstawiał g62 (czujnik temp wody). Można sprawdzić jakie wartości wskazuje w klimatroniku. U mnie w 2.6 niestety ten trik nie działa, więc w 2.8 12v pewnie też nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyra93 0 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 pod jakim kodem szukac w klimatroniku ? ma ktos moze zdjecie gdzie szukac tego czujnika mam lpg i jakos nie moge go znalesc ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) http://www.a4club.pl/index.php?topic=925.0 Kody 49 lub 51.Jeśli będzie Ci szło tak co sekundę-dwie o jeden stopień w górę na samym zapłonie (wyłączony silnik) to znaczy, że nie obsługuje klimatronik tego kodu. Musisz wówczas szukać innego sposobu.A co do położenia...obstawiam, że po zdjęciu plastikowej rury nachodzącej na przepustnicę, będzie widoczny. Bardziej po stronie pasażera się znajduje. Edytowane 12 Października 2014 przez peacenotwar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek734 0 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Posiadam 2.8 ACK i z 2-3 sekundy muszę kręcić na zimnym żeby odpalić. Mój brat ma natomiast a8 4.2 i musi z 3-4 sekundy więc nie wiem czy to spowodowane dużą pojemnością czy audi tak po prostu ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Tak jak w temacie moje 2.8 v6 z LPG na zimnym silniku ciężko odpala z 10 sekund trzeba kręcic dopiero załapie,a na ciepłym odpala od strzała i do tego błąd 17841 który po skasowaniu ponownie się pojawiaKup nowy akumulator , rano po postoju aku nie ma tego prądu na rozruch . Jak jest ciepły to pali od strzała bo aku się naładował podczas jazdy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkasza 0 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Czy któraś z tych porad pomogła, bo mam ten sam problem ale obstawiam świece bądz przewody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek734 0 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Akumulatora nie zmieniałem bo kręci ładnie Mam varte 44Ah (troszke mały). Moim zdaniem jest to spowodowane zużytą pompą paliwa, po nocy po prostu paliwo cofa się w stronę zbiornika i dlatego musi chwile pokręcić-zassać paliwo i dopiero odpala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Akumulatora nie zmieniałem bo kręci ładnie Mam varte 44Ah (troszke mały). Moim zdaniem jest to spowodowane zużytą pompą paliwa, po nocy po prostu paliwo cofa się w stronę zbiornika i dlatego musi chwile pokręcić-zassać paliwo i dopiero odpala 44 w 2.8 Załóż porządny 74 to zobaczysz różnice ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacos 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Bez kitu.. do 2.4/2.6/2.8 to chyba 70Ah minimum.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 64ah według producenta. Ostatnio robiłem małe poszukiwania i słyszałem dobre opinie o Westa Forse (65ah -250 zł). W moim przypadku na szczęście klemy wystarczyło poprawić i jest juz ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkasza 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ogarnołem sprawę i problemem u mnie był gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczek2808 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 mozesz napisać coś wiecej o tym gazie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkasza 0 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Konkretnie chodziło o sondy mi padły aż cztery i po wymianie i regulacji gazy problemy zniknęły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih82 0 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 podłączę się .. u mnie wszystko ok było aż tu nagle kręce kręce i nie idzie odpalić ( na zimnym silniku ) po szóstym razie odpalił, ale dusił się, obroty spadały, gdy dodawałem gazu to nie reagował za bardzo, gdy chwile pochodził to juz normalnie następnego dnia odpalam normalnie na benzynie ( jak dnia Wczorajszego ) i też nie chce odpalić, odpaliłem awaryjnie na gazie i ok, pojechałem, przełączyłem po chwili na samą benzynę i chodził.. wymieniłem pompę paliwa - nie pomogło te same objawy następnie filtr paliwa i też te same objawy ??? ? ? ? ? dalej na zimnym na benzynie nie odpala .... pomysły się kończą.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się