tomasm64 5 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Silnik stracił kompletnie moc, przy dodaniu gazy kopci na czarno. Praktycznie nie jedzie. Zrobiłem printscreen błędu z VAGa. Czy to padnięty EGR? Proszę o pomoc. silnik - błędy.JPG | Fotosik.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ma1477 2 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie to klapka gasząca padł albo się zablokowała w kolwktorze dolotowym ---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ---------- część wygląda tak: a uszkadza się często tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasm64 5 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Czy czasami nie jest połączona ta część z EGR-em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 EGR i klapa gaząca to dwie oddzielne części , pierwsza do kolektora dolotowego przykręcona jest klapa, a do niej dopiero przykręcony jest EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasm64 5 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Dzięki. Właśnie tak coś kojarzyłem, że jedno z drugim połączone jest, czyli najpierw trzeba zdjąć EGR a potem tę klapkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Do kolektora przykrecony jest najpierw zawor egr a do niego klapa gasząca.:-) przewod doładowania zawsze łączy sie z klapą.na foto z dokumentacji jest pokazane w 2gim poście. Klapa-> egr-> kol.ssący. Ale jesli twoj silnik to 16 zaworow to moze mieć klapy kolektora ssącego-tam pada regulator podciśnieniowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hager84 2 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 u mnie te plastikowe czarne zębatki były kompletnie wytarte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Do kolektora przykrecony jest najpierw zawor egr a do niego klapa gasząca.:-) przewod doładowania zawsze loczy sie z klapą.na foto z dokumentacji jest pokazane w 2gim pośąwcie. Klapa-> egr-> kol.ssący. Ale jesli twoj silnik to 16 zaworow to moze mieć klapy kolektora ssącego-tam pada regulator podciśnieniowy. Dzięki SOTO za poprawkę, ludzka pamięć być zawodna, szczególnie w moim wieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasm64 5 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Okazało się, że padło kółko napędowe wewnętrzne małe białe mechanizmu klapy gaszącej (sypnęły się zęby, jak na foto). Kupiłem całą część nową, założyłem i wszystko wróciło do normy, działa normalnie. Auto jeździ, jak wcześniej. Dzięki za Waszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafa61 0 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 ile cie to kosztowało all z robocizną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Np. Ja u dzika płaciłem za zamiennik 750zł. Aso-1950zł. Wymiana-0zł.praca własną. ---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- Dzięki SOTO za poprawkę, ludzka pamięć być zawodna, szczególnie w moim wieku A nie ma za co...najlepszym sie zdarza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasm64 5 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Część kupiłem nową oryginalną Siemens VDO, w InterCars, po znajomości ... 800zł - normalnie 1.250zł , i praca własna (20 minut pracy, wyjąć starą część i włożyć nową i tyle). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1768 2 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Jeśli zniszczeniu ulegają tylko te elementy przekładni to proponuję pomierzyć, porobić konkretne rysunki, a najlepiej zamodelować w jakimś CAD-ie i poszukać zakładu, który podjąłby się wyprodukować jakąś partię. Tworzyw sztucznych pełno na rynku, na pewno coś da radę dobrać. Ostatecznie można z brązu dorobić, będzie do końca życia każdej audiki. Koszt wyprodukowania na pewno będzie o wiele niższy niż zamiennik w IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasm64 5 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Też myślałem o dorobieniu tych kółeczek, półkółek itp. zębatych z czegoś, u kogoś i przyszłościowo dla potomnych, bo przez takie małe "gówienka" trzeba płacić kosmiczne pieniądze za całe części a potrzeba tylko takiej "pierdułki" za parę zł. W zeszłym roku padły mi zęby na tym półkolu w mechanizmie EGRa - też były koszty. Niestety do tych całych części nie ma tych małych części zamiennych a szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się