Spartanin24 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam pacjentem tego forum jest Audi a4 1.9 tdi 1996 Afn. Auto zakupiłem w październiku za śmieszne pieniądze od kobiety,oczywiście wiązało się to z pewną dodatkową inwestycję Pompa wtryskowa-regeneracja wraz z wtryskami,lało się jak z rynny Olej filtry,po czasie gdy auto doszło już do siebie przyszła kolej na ściągnięcie immo które zawiodło.Dotychczas posiadalem 80 1.9 tdi 1z auto było zwinny ale przy wysokich obrotach a w tej audi odwrotnie przy niskich but 2300 obr muł nie ciągnie a więc połączyłam od vaga wyskoczylo ,nieszczęsny układ dolotowy, wymieniłem wszystkie opaski wężyki podciśnienia,po czym była lekka poprawa po czasie znów mul na wysokich obrotach ,przyszła kolej na intercooler i turbo regeneracja wraz z wymiana inter... Auto ciągnie Ale nie jest to samo nadal muł jeździłem podobną ten sam silnik 1800obr i jest moc a u mnie jak Mercedes niestety nie mogę połączyć się z komp dlatego bo ściągnięte immo (linia k wycięta brak puszki immo)zauważyłem że przy gazowaniu 2500 obr przewód do intercoolera jest miękki i kopci bardzo delikatnie siwym dymkiem. Turbo.. słychać gwizd ponieważ wyjęłam katalizator już nie wiem co może być proszę o pomoc z góry dziękuję..
Bartollo Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Imo w przedlifcie jest pod kiera w osobnej puszcze więc z tego co się orientuje po jego usunięciu i dołożeniu lini K prosto ze sterownika nie powinno być problemu z komunikacją Vag --> sterowniki silnika poduszek licznik itp itd. Chyba ze się mylę jesli tak to niech mnie ktoś poprawi. Bez logów dynamicznych cięzko będzie stwierdzić co jest grane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się