Adam B 0 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Witam wszystkich, Może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc. Wiem, że sam opis może być niewystarczający, ale macie doświadczenie w tych sprawach, którego ja nie posiadam. Otóż tak jak napisałem w temacie, ciąg dalszy mojego pecha, jakiś czas temu rano jadąc do pracy, oczywiście z włączoną klimą, coś mi na zakręcie "stuknęło" z przodu samochodu, taki dziwny dźwięk jakby z przodu z prawej strony, dźwięk słyszany też jakby od strony deski rozdzielczej, ale nie centralnie spod, tylko po prostu gdzieś pod maską. Przestraszyłem się, że może koło mi się poluzowało, wyłączyłem klimę i radio żeby mi nic nie przeszkadzało w nasłuchiwaniu, wysiadłem i sprawdziłem czy koła dokręcone, rzuciłem okiem czy nie lata mi nic pod maską i wsiadłem do samochodu w całkowitej ciszy i podczas jazdy nic dalej nie stukało. Dojechałem tak do pracy. Później wracając włączyłem radio i klimę, a tu się okazało, że klima całą drogę dmuchała ciepłym powietrzem... i już wiedziałem, że te stuknięcie było w "klimie". Dodam, że 2 lata temu kupiłem ten samochód i klima tak samo dmuchała tylko ciepłym, zajechałem do serwisu klimatyzacji i powiedzieli, że sprzęgiełko klimy nie działa i mi za 400 zł wymienili. Czy to mogło znów zepsuć się sprzęgło klimy? A jak nie to w takim razie co tam mogło paść? Kody błędów z: vag com (eng): ------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 A Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent polski vag: ------------------------------- 1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71 zablokowany lub brak napięcia - BŁĄD SPORADYCZNY 604 Potencjometr w V71-G113 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Pozdrawiam, Z góry dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Bledami V71 sie nie przejmuj jest to klapa pod filtrem która ogranicza spadanie powietrza do kabiny przy wyższych prędkościach i nie ma nic do działania Klimy. A jak włączysz klime to wentylator chodzi? I przede wszystkim jest czynnik ? Odkręć korek na przewodzie kolo chłodnicy i naciśnij zaworek jak syknie to czynnik jest. Jeśli nie będzie czynnika to gdzieś uciekł w atmosfere. Ja urwałem kiedyś dolny waz od chłodnicy i nawet o tym nie wiedzialem. Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam B 0 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Dzięki za odpowiedź. Wentylator chodzi. Później sprawdzę czy jest czynnik. Ewidentnie coś tam się stało, bo było stuknięcie i klima przestała działać jak ręką odjął. Nie chcę tak w ciemno jechać do serwisu klimatyzacji, bo znowu mnie naliczą na bogato. Na forum o klimatyzacjach ktoś mi pisał, że mogła odpaść tarcza zabierakowa od sprężarki, że to częsta wada w tych samochodach. Spotkał się ktoś z czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Tu jest cały watek o tym ===> http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-157853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi