Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o analize logow... wciaz problem...


gregfr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, bardzo prosze o analize logow...

padl mi samochod na trasie, najpierw zaczelo nim szarpac, zaswiecila sie kontrolka ESP i stracil moc. Zjechalem, zgasilem, odpalilem ponownie i problem zniknal. Zrobilem nastepne 300 km, ale przy jednostajnej jezdzie miedzy 2100 - 2300 tys. obrotow bylo lekkie szarpanie i tak jakby samochod cos hamowalo. Po 450 km nagle stracil moc,zasiecila sie kontrolka ESP i Check, zaczelo nim szarpac i po jezdzie....

Sciagnalem samochod do najblizszego poleconego mechanika 400 km laweta.Podlaczyl kompa i wywalilo 2 bledy:

- "469A Zawor dla Unit Injector cyl. 1, usterka w obwodzie pradowym"

- "412D Przerywacz spalania cylinder 1 rozpoznany".

On stwierdzil, ze wtryski. Znalezlismy na szybko (pol dnia) komplet uzywanych wtryskow od AWX (w etce podobno te same), odpala bardzo ladnie, ale na jalowym strasznie trzepie silnikiem i cala buda, do tego ma podobne objawy - tzn glownie na zimnym albo przy przyspieszaniu ma szarpniecia, jakby wcisnac na chwile hamulec lekko. Musialem wracac do pracy, poza tym bylem 350 km od domu,wiec zrobilem nim 900 km na tych wtryskach... za bardzo sie nie znam,. ale czy to bedzie jedyny problem, bo zauwazilismy z mechanikiem, ze bardzo faluje mi dawka paliwa, a nie wiem czy to jest z tym zwiazane?

Zrobilem logi statyczne, jak trzeba bedzie doloze dynamiczne....

1.Grupy: 000,001,002

2.Grupy: 004,007,013

3.Grupy: 014,018,023

4.Grupy: 000

5.Grupy: 004,007,013

6.Grupy: 003

7.Grupy: 011

---------- Post dopisany 22-07-2014 at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany 18-07-2014 at 22:28 ----------

Panowie, nikt nic nie pomoże ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem tkwi w pompkach. Pracują ewidentnie zle. Albo zle wyregulowane/wymienione , albo te co kupiłes na niewiele się nadają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo dałeś za te byle jakie pompki ? może do czasu kiedy masz te i masz czym dojezdzac do pracy to warto stare wysłać do regeneracji o ile się jeszcze nadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mam zamiar, a pompki mogę zwrócić za tydzień i oddadzą mi kasę bo to po znajomości. Tak jest właśnie kupować kota w worku... musze te oddać do regeneracji,bo 1500 zł za 1 nowa sztukę to nie dam... lepiej chyba byłoby już silnik wymienić, tylko nie dostane do tego modelu silnika 2-3 letniego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...