midoz Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam, Od jakiegoś czasu słychać coś jakby szybkie przesuwanie zamka błyskawicznego, lub ocieranie metal o metal. Towarzyszy temu jakby zanik mocy (na ok pół sekundy) Kiedy - najczęściej przyspieszanie 2 i 3 bieg (1800-2000rpm) - zimny i ciepły silnik -podczas jazdy ze stałą prędkością na wyższych biegach, nie występuje Gdzie słychać -dzwięk dochodzi jakby z tyłu auta Co zrobiłem -rozebrałem tylne hamulce,oczyściłem, przesmarowałem, żadnych śladów ocierania, nic nie było zapieczone -wyjeżdziłem 2 baki verwy (jakby trochę pomogło jednak jeszcze występuje) -na descie nie nic się nie świeci, diagnostyka VAGiem nie pokazuje błędów -wyczyściłem EGR Auto nie kopci, motor BPW. Jakie są objawy padającej pompy paliwa? Ma ktoś jakiś pomysł, będę wdzięczny za podpowiedź.
piotrsob1 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Poczytaj podwieszony wątek: http://a4-klub.pl/2-0-197/szarpie-przyspieszania-281189/ Może znajdziesz jakieś powiązanie
midoz Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 Dzięki Piotrek, przeczytałem, blaszkę zamówiłem, jak tylko przyjdzie będę rozwiercał. Napiszę o efektach.
SotoM Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Nie lepiej było samodzielnie zrobic zaślepke...?
midoz Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Oczywiscie, ze lepiej, ale w danym momencie nie dysponuje materialem.
midoz Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Dobry pomysl i niewielki koszt ---------- Post dopisany 26-07-2014 at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany 24-07-2014 at 21:49 ---------- Wielkie podziękowania dla Piotrsob1. Dzisiaj zaimplementowałem moda podrzuconego przez Ciebie. Koszt blaszki na allegro z wysyłką 9,5zł, czas pracy max 30 min z wykonaniem otworu i montażem. Nie wiem czy to możliwe, ale już od pierwszego ruszenia czuć różnicę. Brak przerywania i tego odgłosu! Nie przejechałem dużo może z 12 km, ale mam nadzieję, że problem nie wróci! Rozwierciłem od razu na 9mm, grubość blaszki 1,5mm. Dzięki wielkie.
SotoM Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Zimą odczujesz tą doraźną naprawę po jakosci i powolności ciepłoty we wnętrzu auta..... Ale narazie ok.
midoz Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 SotoM, widzę, że sam też założyłeś blaszkę, czy faktycznie zimą nagrzewanie trwa o wiele dłużej? Co według Ciebie nie jest naprawą doraźną- wymiana EGRa na nowy?
piotrsob1 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Dobry pomysl i niewielki koszt---------- Post dopisany 26-07-2014 at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany 24-07-2014 at 21:49 ---------- Wielkie podziękowania dla Piotrsob1. Dzisiaj zaimplementowałem moda podrzuconego przez Ciebie. Koszt blaszki na allegro z wysyłką 9,5zł, czas pracy max 30 min z wykonaniem otworu i montażem. Nie wiem czy to możliwe, ale już od pierwszego ruszenia czuć różnicę. Brak przerywania i tego odgłosu! Nie przejechałem dużo może z 12 km, ale mam nadzieję, że problem nie wróci! Rozwierciłem od razu na 9mm, grubość blaszki 1,5mm. Dzięki wielkie. http://s27.postimg.org/595nh3emn/mod.jpg Witaj w klubie zadowolonych U mnie kryza siedzi już prawie od roku, otwór właśnie 9 mm. Żadnych skutków ubocznych , nawet w zimę różnica w szybkości nagrzewania jest praktycznie niezauważalna. ---------- Post dopisany at 09:11 ---------- Poprzedni post napisany at 09:01 ---------- Zimą odczujesz tą doraźną naprawę po jakosci i powolności ciepłoty we wnętrzu auta..... Ale narazie ok. Soto , według mnie nie jest to doraźna naprawa, tylko proste usunięcie błędu konstrukcyjnego fabryki Moje BPW kupiłem jak miało 53 kkm przebiegu, czyli prawie funkiel nówkę i od początku miał tą przypadłość Nikt nie był w stanie zdjagnozować problemu Po jakimś czasie wynieniłem EGR, ale poprawa była tylko przez kolejne 40 kkm. Po zamontowaniu kryzy z ciekawości zamontowałem stary EGR na którym szarpało notorycznie i też nie szarpie do dzisiaj, bo jak jest dobrze, to nawet nie chce mi się go z powrotem zmieniać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się