TheRom4an1989 Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Witam mam problem z moją suczką gdyż brak jej mocy jest to 110 konna bestia która po naciśnięciu gazu idzie jak staruszka. Autko jest po zmianie oleju oraz filtrów, wszystkie wężyki z podciśnienia wymienione, turbo po czyszczeniu (robiłem to sam wszystko było na błysk, kierowniczki chodziły leciutko ). Wydaję mi się że problemem może być sztanga która jest źle ustawiona gdyż teraz po korektach auto idzie mocniej bądź wolniej zależy jak przykręcę śrubkę (staram się wyregulować jak do najlepszych efektów ) oto wysztkie logi jakie zrobiłem są to statyczne oraz BS Dynamiczne zrobię dopiero jutro bądź może dzisiaj wieczorem. 000 S - Log (0 - 000) 001 S - Log (0 - 001) 002 S - Log (0 - 002) 003 S - Log (0 - 003) 008 S - Log (0 - 008) 010 S - Log (0 - 010) 011 S - Log (0 - 011) 003 BS - Log (0 - 003) 004 BS - Log (0 - 004) 011BS - Log (0 - 011) jak coś pominąłem to dorobię z góry dziękuje
vp-tdi Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 albo masz coś przytkane albo coś z egr-em sie dzieje,sprawdz dolot czy nie masz zapchany syfem
TheRom4an1989 Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 dolot znaczy chodzi Ci o wężyk od N18 do EGR?
goldi Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Piszesz ze może byc sztanga zle wyregulowana a nie wrzucasz logów dynamiczny ch wrzuc zobaczymy a silnikiem ci nie rzuca czasek na wolnych obrotach
TheRom4an1989 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 to logi wszystkich grup po wymianie zaworków. 000 - S - Log (0 - 000) 001 - S - Log (0 - 001) 003 - S - Log (0 - 003) 004 - S - Log (0 - 004) 010 - S - Log (0 - 010) 011 - S - Log (0 - 011) BS: 000 - BS - Log (0 - 000) 003 - BS - Log (0 - 003) 011 - BS - Log (0 - 011) Dynamiczne: 000 - D - Log (0 - 000) 001 - D - Log (0 - 001) przy robieniu pozostałych grup zaczął wpadać w tryb awaryjny.... 003 - D - Log (0 - 003) 008 - D - Log (0 - 008) 010 - D - Log (0 - 010) 011 - D - Log (0 - 011)
goldi Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Dwie rzeczy nie założyłęś odwrotnie pierścienia stertującego łopatkami ,następnie sprawdz wężyk który idzie mapsensora w ecu czy nie jest zaolejony widząc po roczniku to map sensor masz jeszcze w ecu i jest przełodowanie w tej chwile jest takie zachowanie jakby łopatki w turbo nie pracowały w pełnym zakresie
TheRom4an1989 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 nie jest zaolejony, czy nie założyłem odwrotnie teraz sam się zaczynam nad tym zastanawiać, lecz składałem i rozkładałem wg zdjęć więc wydaję mi się że jest w porządku. zastanawiam się jeszcze czy gruszka nie jest uszkodzona gdyż raz ciągnie do góry mocniej raz słabiej pomimo że podciśnienie się nie zmienia. co do łopatek chodzą tak delikatnie że nie używam nawet siły by je przesuwać.
bozmek Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Koledzy kolega ma problem z doładowanie 1.9 tdi afn sharan na chipie puszcza czarnego dyma. kirownica rusza sie. http://vaglog.pl/log_188052.html Edytowane 8 Października 2014 przez bozmek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się