Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy 1.9 ATJ


kuba1989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od miesiąca borykam się z problemem w mojej a4. Mianowicie auto nie ma mocy na niskich obrotach dostaje kopa dopiero około 3800 rpm i czuć strzał momentu. Stało się to nagle przy zjeździe z góry wpadł w tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu jedzie jak wyżej od 3800 obr. Podmieniony został przepływomierz. Sztanga od VNT niby pracuje przy dodawaniu gazu. Objawy trochę ustępują przy palowaniu auta tj zaczyna jechać od coraz niższych obrotów ale nie jest tak jak wcześniej.

Błedy VAG:

17552 Masowy przepływomierz powietrza - przerwa/zwarcie na masę

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17978 Moduł sterujący zablokowany

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Przepływomierz wywalało wcześniej i auto jechało normalnie. Jakis czas temu wyrzuciło błąd czujnika ciś doładowania ale po skasowaniu nie powtórzył się. Dodam ze ostatnio było trochę zamulane bo użytkuje je w Norwegii gdzie nie ma jak przegonić od czasu do czasu. Dodaje logi dynamiczne. Log (0 - 011,003,013)

P.S Auto nie ma egr zastąpiony jest przelotka z allegro.

---------- Post dopisany 29-07-2014 at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2014 at 00:57 ----------

dodam ze auto wpada najczęściej w tryb awaryjny przy duzym obciazeniu tj niskie obroty na wys biegu lub jazda pod gorke. ma ktoś jakis pomysl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek proponuje wymienić przepływkę, turbo Ci przeładowuje( albo zapieczona geometria albo podciśnienie gdzieś ucieka lub nieszczelny dolot)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek prośba o logi pojedynczo - 1 grupa na raz niestety.

bo zgrywa dane co 1.5 sekundy, a przez ten czas nieraz dużo się dzieje. Jak będzie jedna grupa na raz to zejdzie do 0,4s

i moze grupy 1, 3 i 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie to zepsul sie przez przypadek(urwalem króciec) n75 jest w drodze. jak po wymianie sie nie poprawi to logujemy jeszcze raz. przeplywka byla podmieniona i nic to nie dalo poza tym sztangs od vnt niby chodzi w pelnym zakresie. turbo troche przepuszcza oliwe ale do tej pory auto jechalo normalnie a zj... sie od tak o momentalnie. na wysokich i niskich ciagnol jak trzeba natomiast brak mocy od 2 do 4 tys . jak sie dodawalo i odejmowalo gazu czyt. turbo sie rozkrecilo to jechal momentami ladnie. a co myslicie o przycinajacym sie n 75? razem.z zaworem wymienie podcisnienia j zobaczymy. dzieki za odp

Wiec tak n75 wymieniony i dalej kupa. wolno sie rozkreca ale na wysokich obrotach jest szatan. podcisnienie od n75 do turbo tez wymienione. Czyzby jednak kierownice sie zacieraly? postaram sie niedlugo wrzucic nowe logi.

Problem rozwiazany. Przyczyna bylo rozwalone podcisnienie i dzięki temu stanely kierownice w turbinie a ze przepuszczala duze ilosci oleju to kupiona zostala nowa bo jakos nie wierzę w uzywki i regeneracje do tego wymiana podcisnien i auto ma znowu odrzut jak dreamliner heh. pozdro. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...