Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI 130 KM 6 biegów- wykres !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak wam się podoba wykresw Passacie B6 2005 stworzony przez V-piro z V techu ...wszyscy zaskoczeni..seria..

148 km !..

po programie sami zobaczcie..ok 170 km i 400 NM.. nieźle to ciągnie ale za ślisko dzisiaj było żeby to sprawdzić..na A4 powyżej 230 bez problemu..ale samochody nas zwalniały i nie dało się sprawdzić max prędkosći na każdym biegu do 4 ESP się włączą :diabelek: za wąskie oponki..

bc0ec9d8f0fbea5am.jpg

jak się podoba..?

ps. Murzyn jestem ciekaw jak Twoja Niunia będzie chodzić po tych modach..

pozdro dla

Murzyna

V-Piro

Evuni i wszystkich ludzi których dziś poznałem..:) pozdrawiam !:)

Opublikowano

Respect pikny wykresik :one:

Opublikowano

Powiem tak wykres ładnym jak normalna zdrowa 130-stka. Ale dostrzegam pewną różnicę na hamowni w Krakowie a na przykład w Gliwicach na Maha w Elprosie. Zastanawiałem się jak Cuberowi wyszło 400NM i sprzęgło ani nie jęknie. I szybko się przekonałem dlaczego, u mnie jak hamowałem w Gliwicach wyszło mi ok 170kucy i 375nm a w Krakowie 160-pare kucy i ok 400nm.

Nie wiem dlaczego tak zawyża moment a z kolei obniża ilość koni. A może to w Gliwicach zawyża konie a obniża moment :) Ciężko jest mi powiedzieć, w każdym razie jestem pewien, że jak bym miał moment 400 seryjne sprzęgło by tego nie wytrzymało

Opublikowano

to jest ten sam sofcik co u kolegi Cubera ale śmiga cudownie..jak będzie ładna pogoda wrzuce filmik..

Opublikowano

hm...... no to powiem ze Moment faktycznie jest taki .....co do sprzęgła to nie rozumiem dlaczego twierdzisz ze seria nie wytrzymała by?? skoro jeźdzę dopiero 2 tygodnie na programie :) pytałem w ASO i powiedziano ze lajtowo wytrzyma to jest tylko 65 Nm wiecej niż w serii było wiec.....??

Opublikowano

Micz, z tego co pamiętam w Krakowie jest inercja, a w Gliwicach Maha to obciążeniówka.

Poza tym, na jakich biegach było mierzone - na tych samych ?

Opublikowano
hm...... no to powiem ze Moment faktycznie jest taki .....co do sprzęgła to nie rozumiem dlaczego twierdzisz ze seria nie wytrzymała by?? skoro jeźdzę dopiero 2 tygodnie

Dokładnie,moje przejechało 50 tysiecy na programie i jezdzi do dzisiaj,nie tylko niutki panowie ale kierowca jest odpowiedzialny za zywotnosc sprzęgła :)

Opublikowano

No ja mówie tylko z doświadczenia innych osób, że moment obrotowy rzędu 400-410NM dla seryjnego sprzęgła jest już zbyt wysoki :) Jeśli wszystko chodzi ładnie to tylko się cieszyć. W gliwicach jest obciążeniówka, ale co to znaczy, że jest inercja? bo nie bardzo wiem. Wiem tylko, że wyglada identycznie, i sposób mierzenia jest identyczny. Czyli samochód zadaje obciążenie silnika na rolki które dokonują pomiaru :P Tak czy siak rezultat powinien być taki sam, moc na silniku, moc na kołach i moment obrotowy.

Opublikowano

Inercyjna :

Pomiar inercyjny polega na rozpędzaniu auta na hamowni, a następnie, po wysprzęgleniu, na oczekiwaniu, aż auto zatrzyma się, bez użycia hamulca. Obciążeniem silnika są: masa rolek i opory toczenia oraz opory mechanizmu napędowego. Czas pomiaru to ok. 10-30 sekund pełnego obciążenia i kilka minut – swobodnego toczenia się po hamowni aż do zatrzymania. Moc i moment mierzone są jako funkcje przyśpieszenia samochodu na rolkach (moc, moment na kołach) oraz jego zwalniania (moc i moment strat). Ich suma tworzy wynik reprezentujący moc i moment silnika.

Obciążeniowa:

Pomiar obciążeniowy przy stałych obrotach polega na zrównoważeniu siły napędowej auta hamulcem i zmierzenie momentu napędowego za pomocą tensometru (czujnika siły, jest to rodzaj precyzyjnej wagi). Obciążeniem silnika są: hamulec elektrowirowy (obciążenie zmienne) i podobnie jak w hamowni inercyjnej - masa rolek i opory toczenia oraz opory mechanizmu napędowego. Czas pomiaru to ok. 10 sekund pełnego obciążenia (dla stabilizacji obrotów i odczytania wyniku) dla każdego punktu pomiarowego (konkretnie wybranych obrotów). Moc i moment mierzone są jako funkcje ciężaru zmierzonego na tensometrze hamulca, z uwzględnieniem mocy i momentu strat, zmierzonego wcześniej w trybie inercyjnym. Ich suma tworzy wynik reprezentujący moc i moment obrotowy.

Tekst pochodzi z :

http://www.vtech.pl/nasza-oferta/hamownie-podwoziowe/hamownie-56-89.html

Na inercyjnej zazwyczaj moment uzyskamy przy niższych obrotach

Opublikowano

ładny wykresik .... :diabelek:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...