talib1990 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 jak wam się podoba wykresw Passacie B6 2005 stworzony przez V-piro z V techu ...wszyscy zaskoczeni..seria.. 148 km !.. po programie sami zobaczcie..ok 170 km i 400 NM.. nieźle to ciągnie ale za ślisko dzisiaj było żeby to sprawdzić..na A4 powyżej 230 bez problemu..ale samochody nas zwalniały i nie dało się sprawdzić max prędkosći na każdym biegu do 4 ESP się włączą :diabelek: za wąskie oponki.. jak się podoba..? ps. Murzyn jestem ciekaw jak Twoja Niunia będzie chodzić po tych modach.. pozdro dla Murzyna V-Piro Evuni i wszystkich ludzi których dziś poznałem.. pozdrawiam !
Micz Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Powiem tak wykres ładnym jak normalna zdrowa 130-stka. Ale dostrzegam pewną różnicę na hamowni w Krakowie a na przykład w Gliwicach na Maha w Elprosie. Zastanawiałem się jak Cuberowi wyszło 400NM i sprzęgło ani nie jęknie. I szybko się przekonałem dlaczego, u mnie jak hamowałem w Gliwicach wyszło mi ok 170kucy i 375nm a w Krakowie 160-pare kucy i ok 400nm. Nie wiem dlaczego tak zawyża moment a z kolei obniża ilość koni. A może to w Gliwicach zawyża konie a obniża moment Ciężko jest mi powiedzieć, w każdym razie jestem pewien, że jak bym miał moment 400 seryjne sprzęgło by tego nie wytrzymało
talib1990 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2007 to jest ten sam sofcik co u kolegi Cubera ale śmiga cudownie..jak będzie ładna pogoda wrzuce filmik..
Cuber Opublikowano 13 Stycznia 2007 Opublikowano 13 Stycznia 2007 hm...... no to powiem ze Moment faktycznie jest taki .....co do sprzęgła to nie rozumiem dlaczego twierdzisz ze seria nie wytrzymała by?? skoro jeźdzę dopiero 2 tygodnie na programie pytałem w ASO i powiedziano ze lajtowo wytrzyma to jest tylko 65 Nm wiecej niż w serii było wiec.....??
pre_pl Opublikowano 13 Stycznia 2007 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Micz, z tego co pamiętam w Krakowie jest inercja, a w Gliwicach Maha to obciążeniówka. Poza tym, na jakich biegach było mierzone - na tych samych ?
bolek Opublikowano 13 Stycznia 2007 Opublikowano 13 Stycznia 2007 hm...... no to powiem ze Moment faktycznie jest taki .....co do sprzęgła to nie rozumiem dlaczego twierdzisz ze seria nie wytrzymała by?? skoro jeźdzę dopiero 2 tygodnie Dokładnie,moje przejechało 50 tysiecy na programie i jezdzi do dzisiaj,nie tylko niutki panowie ale kierowca jest odpowiedzialny za zywotnosc sprzęgła
Micz Opublikowano 13 Stycznia 2007 Opublikowano 13 Stycznia 2007 No ja mówie tylko z doświadczenia innych osób, że moment obrotowy rzędu 400-410NM dla seryjnego sprzęgła jest już zbyt wysoki Jeśli wszystko chodzi ładnie to tylko się cieszyć. W gliwicach jest obciążeniówka, ale co to znaczy, że jest inercja? bo nie bardzo wiem. Wiem tylko, że wyglada identycznie, i sposób mierzenia jest identyczny. Czyli samochód zadaje obciążenie silnika na rolki które dokonują pomiaru Tak czy siak rezultat powinien być taki sam, moc na silniku, moc na kołach i moment obrotowy.
pre_pl Opublikowano 13 Stycznia 2007 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Inercyjna : Pomiar inercyjny polega na rozpędzaniu auta na hamowni, a następnie, po wysprzęgleniu, na oczekiwaniu, aż auto zatrzyma się, bez użycia hamulca. Obciążeniem silnika są: masa rolek i opory toczenia oraz opory mechanizmu napędowego. Czas pomiaru to ok. 10-30 sekund pełnego obciążenia i kilka minut – swobodnego toczenia się po hamowni aż do zatrzymania. Moc i moment mierzone są jako funkcje przyśpieszenia samochodu na rolkach (moc, moment na kołach) oraz jego zwalniania (moc i moment strat). Ich suma tworzy wynik reprezentujący moc i moment silnika. Obciążeniowa: Pomiar obciążeniowy przy stałych obrotach polega na zrównoważeniu siły napędowej auta hamulcem i zmierzenie momentu napędowego za pomocą tensometru (czujnika siły, jest to rodzaj precyzyjnej wagi). Obciążeniem silnika są: hamulec elektrowirowy (obciążenie zmienne) i podobnie jak w hamowni inercyjnej - masa rolek i opory toczenia oraz opory mechanizmu napędowego. Czas pomiaru to ok. 10 sekund pełnego obciążenia (dla stabilizacji obrotów i odczytania wyniku) dla każdego punktu pomiarowego (konkretnie wybranych obrotów). Moc i moment mierzone są jako funkcje ciężaru zmierzonego na tensometrze hamulca, z uwzględnieniem mocy i momentu strat, zmierzonego wcześniej w trybie inercyjnym. Ich suma tworzy wynik reprezentujący moc i moment obrotowy. Tekst pochodzi z : http://www.vtech.pl/nasza-oferta/hamownie-podwoziowe/hamownie-56-89.html Na inercyjnej zazwyczaj moment uzyskamy przy niższych obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się