krzysztof-kosior1 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Dnia 22.10.2015 o 17:12, Mlody:) napisał: Witam. Chciałbym odświeżyć temat oleju. Jaki konkretnie polecacie? A po wymianie na jaki odzywały się łańcuchy pomimo tego, że wcześniej to nie występowało? Prawda o odzywających się łańcuchach... to nie wina tego ze zalałeś inny olej... to wina tego, że są uszkodzone. Nie trzymają oleju. Mi rzęzi rano jeden... bede go wymieniać razem z łańcuchem. Niestety na razie szukam jakiegoś zamiennika... orginal 2500pln... zamienników nie znalazlem jeszcze sensownych... ja mam zalane volvoline 5W30. łancuchy słysze sporadycznie. Zdejmij pokrywy i zobacz stan ślizgów bo jak się wytrą... to będzie niewesoło.
BeyerBrown Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zamiast się pchać w duże koszty na dzień dobry to warto wpierw wymienić zawory zwrotne oleju, w ASO kosztują coś ok. 100zł/szt.
krzysztof-kosior1 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 16 godzin temu, BeyerBrown napisał: Zamiast się pchać w duże koszty na dzień dobry to warto wpierw wymienić zawory zwrotne oleju, w ASO kosztują coś ok. 100zł/szt. ZAWORY ZWROTNE NR 059103175F - 120 ZŁ BRUTTO/SZT. - CZAS OCZEKIWANIA 1 DZIEŃ - aso Ja wymieniłem w nich oringi zewnętrzne bo nie miałem czasu czekać na zaworki... ale nie wyglądały na zużyte. Sprawdzałem ustami i się blokowały w jedną a w drugą puszczały - czyli prawidłowo. Czy zrobiłem źle...?
BeyerBrown Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Nie mam pojęcia czy takie sprawdzenie wystarczy. Ludzie je wymieniają w V8 zanim zabiorą się za rozrząd i fazatory (tam to dopiero koszty naprawy są masakryczne).
jolley Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Panowie, widzę, że temat żyje już o 2014 roku.? Jak Wasze 2.4 się sprawują na przestrzeni lat? Jakieś problemy? Ewentualne wycieki opanowane? Ile palą miasto/trasa? Nigdzie nie mogę też znaleźć info na temat ceny kompletnego rozrządu w 2.4 - trzeba liczyć ok. 3.5tys z łańcuchami i napinaczami?
mirek31071977 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 W dniu 23.10.2017 o 12:14, jolley napisał: Panowie, widzę, że temat żyje już o 2014 roku.? Jak Wasze 2.4 się sprawują na przestrzeni lat? Jakieś problemy? Ewentualne wycieki opanowane? Ile palą miasto/trasa? Nigdzie nie mogę też znaleźć info na temat ceny kompletnego rozrządu w 2.4 - trzeba liczyć ok. 3.5tys z łańcuchami i napinaczami? To nie 2,4 A6 C6 żeby takie koszty.To jest stare 2,4 na pasku w B6.Niech ktoś z posiadaczy się wypowie.Ale coś koło 800-900 zł pewnie maks bez roboty
krzysztof-kosior1 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 1250 pln - continental w tym: pasek, rolka, tlumik drgan, pompa wody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się