Eddie92 1 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam! Ostatnio podczas sprawdzania silnika odnotowałem gdy silnik jest na chodzie i otworze wlew oleju to korek zaczyna skakać i wydobywa sie lekki dym z wlewu, podejżewam że uszczelka pod głowicą może być do wymiany tylko że samochód nie pobiera ani grama oleju z silnika ani nie odnotowałem żadnego spadku mocy również podczas sprawdzania kompresji silnika wszystko wypadło celująco, więc co to może być za przyczyna ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Przyczyną jest smarowanie pompowtrysków chmurą olejową. Ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levis1991 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 w b5 czy b6 to samo jest jeśli chodzi o PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eddie92 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 czyli sie nie przejmować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 nie przejmuj się, tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali89 2 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Jak zacznie leciećgęsty dym to coś jest nie tak, tym bardziej jak nie bedzie biały a taka lekka mgiełka to jeszcze nie probem. Jakiś czas temu u mnie konsultowalem ten objaw z serwisem specjalizującym się w grupie vag i powiedzieli że to normalne. Można odrobinkę to zmniejszyć wymieniając pierścienie na tłokach, ale powiedzieli że nie warto bo osiągi i tak się nie poprawią a wydatek spory. A korek skakał całkiem wyczynowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Norma w silnikach PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się