Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo Po Regeneracji, Notlauf


LifeStyl

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie. moje autko lapalo notlaufa i postanowilem oddac do mechanika. po wyciagnieciu turbiny stwierdzil do regeneracji. olej w filtrze powietrza, w wezach do ic i straszny luz na wirniku. turbina zostala robiona w grudziadzu. wszystkie czesci wymienione i testy na stole zrobione ( mam na to papier). Dzisiaj w trasie przy okolo 120 znowu notlauf. co moze byc przyczyna tego cholerstwa?? zawor n75, przeplymomierz czy jeszcze cos innego. prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgraj logi grupy 11 - samej, powiedzmy od 2 do 4 tyś na 4tym biegu, albo chociaż w zakresie obrotów gdzie wystąpił notlauf.

bo możliwe że składając przestawili sztangę względem oryginalnego położenia.

albo masz coś pogrzebane i sterowanie turbo było dostrojone do turbiny która już słabo dawała rady, i teraz na nowej bije ciśnienie za duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jadac w 2 osoby turbo odcina przy okolo 120km/h 2100 obrotow. na 4 biegu jak przeciagne auto do 3500 obrotow to auto idzie, wrzucam 5 bieg chwila i odcina. Jak wracalem z nad morza w 4 osoby pelen bagaznik to na 4 biegu przy 80km/h odcinalo turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz jak kolega wyzej napisał zaworki i weze podcisnienia , potem podmien Map Sensor . a na koncu sprwdz zmienna geometrie w turbinie ( ruchy sztangi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...