ptaku999 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Witam, Ostatnio jakis msiesiac temu zaswieciła mi sie ikona od ESP. Podlaczylem komputer okazalo sie ze to blad czujnika skretu.Poczytalem troche w necie i wyczytalem ze nalezy skrecic maksymalnie kierownica w lewo potem w prawo nastepnie jak wyprostowac i przejechac powoli okolo 30 metrow. Tak tez zrobilem lapmka zgasla ale jak chwile pojezdzilem znowu sie zapalila. Czytalem wiec dalej i znalazlem procedure ponownej kalibracji czujnika skretu. Wykanalem ja (troche sie przy tym nameczylem) i mialem spokoj na okolo 3 tys km. Dzis znowu wyskoczyl ten sam blad znowu zrobilem ponowna kalibaracje bledy zniknely ale zastanawiam sie na jak dlugo bedzie dobrze i czemu te bledy wgl mi wyskakuja ? Co moze byc przyczyna ze ten czujnik skretu sie rozkalibrowuje ? pozdrawiam
cichy525 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) u mnie problemem byl rozladowany aku, kontrolka sama nie zgasla, w wagu wbilem w abs, nastepnie w security acces wpisalem kod zalecany przez vcdsa i w basic settings wybralem pozycje angle sensor, start, done i kontrolka wraz z bledem zniknely Edytowane 31 Marca 2015 przez cichy525
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się