s27 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Korzystałem z opcji szukaj ale nic na temat BRE nie znalazłem. Pacjent to moje A4 B7 2.0 16V TDI BRE, mogę zrobić modyfikację zawartości EDC16 ale obecnie spalanie na poziomie 7,5 litra bardzo mi nie pasuje i korekta zawartości nie ujmie a delikatnie wzrośnie. Silnik posiada zbyt małe turbo i zastanawiam się jakie efekty mogę osiągnąć wymieniając na BRD lub AWX / AVF - moja turbina jest w idealnym stanie i przy wymianie na AWX pewnie z kosztami bym wyszedł na 0 Jak zachowa się spalanie ??? Interesuje mnie opcja wymiany turbiny przy min. przeróbkach, nie posiadam DPF co ułatwia zamianę. Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez s27
spanky Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Korzystałem z opcji szukaj ale nic na temat BRE nie znalazłem. Pacjent to moje A4 B7 2.0 16V TDI BRE, mogę zrobić modyfikację zawartości EDC16 ale obecnie spalanie na poziomie 7,5 litra bardzo mi nie pasuje i korekta zawartości nie ujmie a delikatnie wzrośnie. Silnik posiada zbyt małe turbo i zastanawiam się jakie efekty mogę osiągnąć wymieniając na BRD lub AWX / AVF - moja turbina jest w idealnym stanie i przy wymianie na AWX pewnie z kosztami bym wyszedł na 0 Jak zachowa się spalanie ??? Interesuje mnie opcja wymiany turbiny przy min. przeróbkach, nie posiadam DPF co ułatwia zamianę. Przeciez BRE ma taka sama sprezarke jak AWX/AVF wiec nie wiem co Ty chcesz zmieniac i skad to stwierdzenie ze silnik posiada zbyt male turbo ? Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez spanky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się