Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Który Pin W Drzwiach Odpowiada Za Centralny Zamek?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wie ktoś może który pin w drzwiach lub który kabelek przy kostce drzwiowej odpowiada za sygnał do centralnego zamka?

Chciałem sobie do niego podpiąć CLH. Nie mogę się nigdzie doszukać... :kwasny:

Pomoże ktoś?

Opublikowano

MK - moduł pod dywanikiem kierowcy

> czarny duży konektor -> brązowo biały =drzwi
lub
CENTRALNY ZAMEK
> moduł w drzwiach kierowcy

fioletowo zielony = otwieranie

Opublikowano

I ten fioletowo zielony będzie w przelotce w drzwiach czy tam ma inny kolor? Chodzi mi od strony środka ,czy będzie o takich samych barwach?


Brązowo bialy nie podaje sygnału. A zielono fioletowy tylko na zamykanie przy otwieraniu nie dziala. Jakies pomysły? Jak macie to podlaczone?
Opublikowano

z MK sygnał do modułu w drzwiach idzie po canie, od modułu w drzwiach do centralnego szaro-zielony i brązowo-niebieski odpowiadają za zamykanie/otwieranie(czarna kostka) plus pojawia się naprzemiennie na tych przewodach

Opublikowano

"To jak podpiąć żeby świeciło przy zamykaniu i otwieraniu? Można to" zmostkować"? Czyli na tych kolorowych wtyczkach co są przy podnóżku obok pedałów będa dane kolory kabli?

Próbowałem dzisiaj z tym walczyć i na razie klęska....zgłębiam temat :P

Opublikowano

nie możesz zmostkować,

jeżeli chcesz sygnał z centralnego to musisz go z drzwi ciągnąć do środka,nie znajdziesz inaczej go, bo do modułów w drzwiach sygnał idzIe CANEM

Opublikowano

Właśnie. Czyli trzeba ściągać boczek.. :facepalm:

Orientujesz się może jak tam kabelkologia wygląda, czy będę musiał sobie pomierzyć. Chodzi mi czy tam też będzie jednym przewodem sygnał na zamknięcie a drugim przewodem na otwarcie? :wallbash:

Opublikowano

ściągnąć boczek to jest 5min.

szaro-zielony i brązowo-niebieski odpowiadają za zamykanie/otwieranie(czarna kostka)

plus/minus pojawia się naprzemiennie :wink:


te piny będą ci potrzebne żeby kable przez przelotkę w drzwiach przepuścić

Opublikowano

A tak tak o tych pinach to wiem. Czytałem już:-)

Nie rozumiem tylko o co chodzi z tym plusem i minusem naprzemiennie...

Znaczy że jak na jednym jest plus to na drugim minus i obojętnie który (plus albo minus) będzie dawać sygnał do działania CLH? :huh:

Opublikowano

zamienia się biegunowość na tych przewodach

czyli raz jest :

szaro-zielony(plus) brązowo-niebieski(minus)

szaro-zielony (minus) brązowo-niebieski (plus)

w zależności czy zamykasz czy otwierasz

Opublikowano

A sygnał do załączenia będzie wywoływać zarówno plus jak i minus czy tylko plus?

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam to sterowanie clh jest na masie

Opublikowano

To jak podłączyć żeby załączało światła zarówno przy zamykaniu pojazdu jak i przy otwieraniu... :P

Opublikowano (edytowane)

ja w Pasku b5 FL sciagłem kierunek i zobaczyłem jakie kolory przewodow biegną do centrali z bezpiecznikami i tam podpinałem je do konkretnie cyklopa C1

zobacz jaki masz przewod przy kierunku i taki sam bedzie przy skrzynce wystarczy sie tylko do nich wlutowac

Mozesz jeszcze ewentualnie wziąsc probówke włączyc kierunki i sprawdzac na skrzynce bezpiecznikow ktory ci bedzie przerywac na probówce i wtedy tylko do kabelka wlut albo wpinka taką blaszką

Edytowane przez kamil642
Opublikowano

Właśnie miałem podpięte pod kierunki. Minus jest taki że jak załączasz awaryjne to wtedy długie na 100% świeca. Irytuje mnie to....

Chce podłączyć pod sygnał z centralnego ale nie za bardzo wiem jak temat ogarnąć :kwasny:


Nikt nie pomoże? :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...