danielciagala Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Wie ktoś może który pin w drzwiach lub który kabelek przy kostce drzwiowej odpowiada za sygnał do centralnego zamka? Chciałem sobie do niego podpiąć CLH. Nie mogę się nigdzie doszukać... Pomoże ktoś?
krzysiekml Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 MK - moduł pod dywanikiem kierowcy > czarny duży konektor -> brązowo biały =drzwi lub CENTRALNY ZAMEK > moduł w drzwiach kierowcy fioletowo zielony = otwieranie
danielciagala Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 I ten fioletowo zielony będzie w przelotce w drzwiach czy tam ma inny kolor? Chodzi mi od strony środka ,czy będzie o takich samych barwach? Brązowo bialy nie podaje sygnału. A zielono fioletowy tylko na zamykanie przy otwieraniu nie dziala. Jakies pomysły? Jak macie to podlaczone?
ucho.77 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 z MK sygnał do modułu w drzwiach idzie po canie, od modułu w drzwiach do centralnego szaro-zielony i brązowo-niebieski odpowiadają za zamykanie/otwieranie(czarna kostka) plus pojawia się naprzemiennie na tych przewodach
danielciagala Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 "To jak podpiąć żeby świeciło przy zamykaniu i otwieraniu? Można to" zmostkować"? Czyli na tych kolorowych wtyczkach co są przy podnóżku obok pedałów będa dane kolory kabli? Próbowałem dzisiaj z tym walczyć i na razie klęska....zgłębiam temat
ucho.77 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 nie możesz zmostkować, jeżeli chcesz sygnał z centralnego to musisz go z drzwi ciągnąć do środka,nie znajdziesz inaczej go, bo do modułów w drzwiach sygnał idzIe CANEM
danielciagala Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Właśnie. Czyli trzeba ściągać boczek.. Orientujesz się może jak tam kabelkologia wygląda, czy będę musiał sobie pomierzyć. Chodzi mi czy tam też będzie jednym przewodem sygnał na zamknięcie a drugim przewodem na otwarcie?
ucho.77 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 ściągnąć boczek to jest 5min. szaro-zielony i brązowo-niebieski odpowiadają za zamykanie/otwieranie(czarna kostka) plus/minus pojawia się naprzemiennie te piny będą ci potrzebne żeby kable przez przelotkę w drzwiach przepuścić http://allegro.pl/pi...4479567105.html http://allegro.pl/pin-meski-konektor-000979012e-000-979-012-e-i4479572750.html
danielciagala Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 A tak tak o tych pinach to wiem. Czytałem już:-) Nie rozumiem tylko o co chodzi z tym plusem i minusem naprzemiennie... Znaczy że jak na jednym jest plus to na drugim minus i obojętnie który (plus albo minus) będzie dawać sygnał do działania CLH?
ucho.77 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 zamienia się biegunowość na tych przewodach czyli raz jest : szaro-zielony(plus) brązowo-niebieski(minus) szaro-zielony (minus) brązowo-niebieski (plus) w zależności czy zamykasz czy otwierasz
danielciagala Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 A sygnał do załączenia będzie wywoływać zarówno plus jak i minus czy tylko plus?
ucho.77 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Jak dobrze pamiętam to sterowanie clh jest na masie
danielciagala Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To jak podłączyć żeby załączało światła zarówno przy zamykaniu pojazdu jak i przy otwieraniu...
kamil642 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) ja w Pasku b5 FL sciagłem kierunek i zobaczyłem jakie kolory przewodow biegną do centrali z bezpiecznikami i tam podpinałem je do konkretnie cyklopa C1 zobacz jaki masz przewod przy kierunku i taki sam bedzie przy skrzynce wystarczy sie tylko do nich wlutowac Mozesz jeszcze ewentualnie wziąsc probówke włączyc kierunki i sprawdzac na skrzynce bezpiecznikow ktory ci bedzie przerywac na probówce i wtedy tylko do kabelka wlut albo wpinka taką blaszką Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez kamil642
danielciagala Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Właśnie miałem podpięte pod kierunki. Minus jest taki że jak załączasz awaryjne to wtedy długie na 100% świeca. Irytuje mnie to.... Chce podłączyć pod sygnał z centralnego ale nie za bardzo wiem jak temat ogarnąć Nikt nie pomoże?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się