wesz82 79 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Witam! Kolega poprosił ,mnie abym zapytał się na forum dlaczego strasznie odczuwa nawet najmniejsze nierówności na kierownicy?? Sprawdzał luzy na wahaczach i nic nie znalazł wiec już się poddał i nie wie co ma robić. Dodam jeszcze że ma Opla Astrę 94rok. Co może być tego przyczyną??? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 najmniejsze nierówności rozumiem że chodzi o nierówności nawierzchni po której jedzie :?: może bardzo niski profil opony, duże ciśnienie w kołach, sportowe zawieszenie robią swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 a koncowki drazkow a opony(rozmiar,i wogole czy niemaja bicia),wywazenie felg,przegob,lozysko to wszystko w mniejszym lub wiekszym stopniu wplywa na drzenie na kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 najmniejsze nierówności rozumiem że chodzi o nierówności nawierzchni po której jedzie :?: może bardzo niski profil opony, duże ciśnienie w kołach, sportowe zawieszenie robią swoje Tak dokładnie o takiej nawierzchni jest mowa Zawias ala sport odpada,niski profil opony także. a koncowki drazkow a opony(rozmiar,i wogole czy niemaja bicia),wywazenie felg,przegob,lozysko to wszystko w mniejszym lub wiekszym stopniu wplywa na drzenie na kierownicy końcówki sprawdzone sa oki,trzeba będzie raz jeszcze wywazyc kola i sprawdzic cisnienie.jak to nie pomoże to bedzie trzeba zajrzec raz jeszcze w zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Zobacz czy z maglownicą wszystko ok może wykasował się luz który posiada każda kierownica i jest na sztywno wtedy odczuwalne są najmniejsze wyboje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawi26 0 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 kolego sprawdz ciśnienie w oponach powinno być 2.0, miałem taki sam problem i okazało sie że miałem 2.5 w kołach i dlatego tak czuć było każdy dołek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się