SHITERS Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 V6 to inna sprawa, mialem 2.4 to wiem. Przed programem temp wgl cieżko szła, nawet do 80 stopni nie chciala. Teraz np. dziś runda po mieście i 90 stoi, ale to raz jest raz nie ma. Wentylatory się nie właczają, także raczej jej nie przegrzewam, chociaż ciort wie. Jak mam sprawdzić czy układ zapowietrzony?
KoJ@K Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Czy w jakiś sposób można się upewnić, że na 100% mamy uwalony wskaźnik na zegarach? Termostat sprawny, czujnik też (wskazania na silniku i na zegarach takie same), z nawiewów leci ciepełko, tylko na wskaźniku coś wskazówka jest nie chętna do podnoszenia się w pion ?!
Fwl7 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 W dniu 22.09.2014 o 12:51, KoJ@K napisał: Czy w jakiś sposób można się upewnić, że na 100% mamy uwalony wskaźnik na zegarach? Termostat sprawny, czujnik też (wskazania na silniku i na zegarach takie same), z nawiewów leci ciepełko, tylko na wskaźniku coś wskazówka jest nie chętna do podnoszenia się w pion ?! I jak kolego doszedłeś co było przyczyną?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się